return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Sixpack 2002 dj discussie
View this Thread in Original format
Eye-Riz
Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken :D

Sixpack is HET studentenfeest van Utrecht. Het wordt gehouden in de Central Studios en het is voor zo'n 2000 man. Eén zaal is voor bands, de andere voor dj's.
Vorig jaar hadden ze Per, Armin van Buuren en mij dus :). Wie ze dit jaar boeken is nog niet helemaal zeker... Dus ga even naar www.sixpack.nl en dan linksboven zitten vier kleine buttons, waaronder die van het forum en geef je stem!
magrec
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken :D

Sixpack is HET studentenfeest van Utrecht. Het wordt gehouden in de Central Studios en het is voor zo'n 2000 man. Eén zaal is voor bands, de andere voor dj's.
Vorig jaar hadden ze Per, Armin van Buuren en mij dus :). Wie ze dit jaar boeken is nog niet helemaal zeker... Dus ga even naar www.sixpack.nl en dan linksboven zitten vier kleine buttons, waaronder die van het forum en geef je stem!


ey cool

perrrrrrrr hehe,
Die forum page wil niet openen :(
Jukx
ik heb voor jou gestemd hoor Eye-Riz! :)
New Wave
you got my vote!
serialkillah
ik heb ook me stem laten gelden:)
Eye-Riz
tussen de koeien??? Henny Huisman??? whahaha :D
maareh, UP en Leander niet vergeten...
Jukx
moeten die ook allemaal gaan draaien?
had dat dan gezegd!!


:D
Eye-Riz
jij moet je ogen beter open doen Jukx :D
quote:
Laat ff je stem horen op het forum van Sixpack. Leander, UP en me kunnen wel wat steun gebruiken
magrec
Ja ik ben binnen gekomen ik zal ook wel ff voten...:D
Whehe damn ik kan niet spellen :( grrr :(
Jukx
quote:
Originally posted by Eye-Riz
jij moet je ogen beter open doen Jukx :D


oooooooh,

verdikkie!

je hebt helemaal gelijk.. :D


ik zal me binnekort dan ook wel even voor Leander en Up uitspreken!

DJ_Siesta
you got my vote,

maar wat krijgen er voor terug :) (K)???




doei doei
SnuggLe
Ben 2 jaar geleden geweest, toen draaide Jurgen er volgensmij.

Maareh..ik stem wel ff.

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement