|
Work CD's...
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Hey,
Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit.
Ik heb even een requestje:
Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK?
Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski.
Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10.
Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens:
130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| M5 |
| ik d8 al .....die naam komt me bekend voor :) |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hey,
Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit.
Ik heb even een requestje:
Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK?
Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski.
Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10.
Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens:
130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme
Greetz,
SnuggLe |
hoe bekijk je zo'n ftp??? |
|
|
| SnuggLe |
Ehmm..je kan het dacht ik ook gewoon in explorer doen door
dit te typen : ftp://tryme:[email protected]:21/
maar dat weet ik niet zekers..
Misschien weet iemand anders het? Je kan het anders met het programma WS-FTP-Pro doen..
Greetz,
SNuggLe |
|
|
| M5 |
| ja gewoon op url klikken.......werkt perfect !! |
|
|
| SnuggLe |
Btw,
de file mp3list.txt is WEL te downloaden
en je kunt ook naar de directorie d:\club&dance-1
Dat was ik even vergeten te meldden..
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| JdDark |
| Ik kan alles zien, maar niets dl |
|
|
| SnuggLe |
Ja dat klopt .. je kan NIETS downloaden. Ik gooi mijn ftp niet zomaar open voor iedereen,dan zou ik zo aan mijn Data-limiet zitten, aangezien ik ook op www.raremusicfinder.com zit waar ik een aantal vaste 'Trade'-accounts heb.
Ik trade alleen, ik laat niet iedereen vanalles leechen.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| JdDark |
| ahhhhhhhhhhhhhhhh, k, ksnap het. |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hey,
Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit.
Ik heb even een requestje:
Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK?
Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski.
Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10.
Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens:
130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme
Greetz,
SnuggLe |
Hallo SnuggLe, welkom op het forum:toothless |
|
|
| HBtje |
| ohja tis weer dig-dag he :p |
|
|
|
|