return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Work CD's...
View this Thread in Original format
SnuggLe
Hey,

Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit.

Ik heb even een requestje:
Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK?
Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski.
Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10.

Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens:
130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme

Greetz,
SnuggLe
M5
ik d8 al .....die naam komt me bekend voor :)
JdDark
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey,

Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit.

Ik heb even een requestje:
Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK?
Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski.
Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10.

Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens:
130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme

Greetz,
SnuggLe


hoe bekijk je zo'n ftp???
SnuggLe
Ehmm..je kan het dacht ik ook gewoon in explorer doen door
dit te typen : ftp://tryme:[email protected]:21/
maar dat weet ik niet zekers..
Misschien weet iemand anders het? Je kan het anders met het programma WS-FTP-Pro doen..

Greetz,
SNuggLe
M5
ja gewoon op url klikken.......werkt perfect !!
SnuggLe
Btw,
de file mp3list.txt is WEL te downloaden
en je kunt ook naar de directorie d:\club&dance-1
Dat was ik even vergeten te meldden..

Greetz,
SnuggLe
JdDark
Ik kan alles zien, maar niets dl
SnuggLe
Ja dat klopt .. je kan NIETS downloaden. Ik gooi mijn ftp niet zomaar open voor iedereen,dan zou ik zo aan mijn Data-limiet zitten, aangezien ik ook op www.raremusicfinder.com zit waar ik een aantal vaste 'Trade'-accounts heb.

Ik trade alleen, ik laat niet iedereen vanalles leechen.

Greetz,
SnuggLe
M5
klinkt logisch....
JdDark
ahhhhhhhhhhhhhhhh, k, ksnap het.

Opti
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey,

Ik ben nieuw hier (kzit meer op www.raremusicfinder.com die nu jammergenoeg tijdelijk uit de lucht is) maar ik moet zeggen, het ziet er leuk uit.

Ik heb even een requestje:
Heeft iemand toevallig nog cd's van het label WORK?
Dat is het oude label van Erick-E & Olav Basoski.
Zelf heb ik deel 1,2,3 en 10.

Ik heb genoeg om te ruilen.. check mijn ftp maar eens:
130.89.223.185 port 21, login/pass: tryme

Greetz,
SnuggLe



Hallo SnuggLe, welkom op het forum:toothless
HBtje
ohja tis weer dig-dag he :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement