return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Enekele vraagjes over Dana/Pavo, Bas&Ram en....Gigi
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
1.Produceren Dana en of Pavo ook zelf? Ik heb nog nooit een nummer gezien onder hun naam zeg maar

2. Die gasten Bas&Ram, die hoor je steeds vaker de laatste tijd. Ik had nog nooit van hen gehoord. Ik weet alleen dat ze hardtrance draaien. Wie kan meer vertellen?

3. Heeft Gigi ook livesets? Of produceert ie alleen maar? Ik kan me vaag iets herinneren vaan een set van hem, en die was best goed.

That's all
tijs08
quote:
Originally posted by Cosmic Guy

2. Die gasten Bas&Ram, die hoor je steeds vaker de laatste tijd. Ik had nog nooit van hen gehoord. Ik weet alleen dat ze hardtrance draaien. Wie kan meer vertellen?



Ze draaien echt Steengoed!!! Ik heb ze al een aantal keren gezien en iedere keer ging het dak er weer af! Ze draaien echt precies de goeie plaatjes.... maar das mijn mening natuurlijk!

Bas & Ram info

en ik ga ze weer zien volgende week zaterdag!!! UPS :D :D
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic Guy

3. Heeft Gigi ook livesets? Of produceert ie alleen maar? Ik kan me vaag iets herinneren vaan een set van hem, en die was best goed.

That's all

Nou ga ik me diep schamen over het feit dat ik wat van die nerd weet............. ja die kneus heeft sets.............hij draaid vooral in Italie op badplaatsen en , GELUKKIG zijn ze hopelijk niet digitaal ofzo.......maar hoorde idd ook dat hij wel goeie sets draaide, was wel van een heeeeele vage kennis.......
TranceFool
Ik heb ook gehoord dat Gigi wel aardig kan draaien jah......vraag het me sterk af maar je weet natuurlijk nooit.....zelf alleen nog nooit wat vannem gehoord
Cosmic Guy
quote:
en ik ga ze weer zien volgende week zaterdag!!!


Is dat in de nieuwezijdse voorburgwal vlakbij CS?
rellivisit
Pavo produceert ook zelf. Samen met the prophet heeft ie in ieder geval 2 nummers gemaakt.

DJ Pavo & The Prophet - Rocking With The Best
DJ Pavo & The Prophet - Hardhouz Generation
tijs08
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Is dat in de nieuwezijdse voorburgwal vlakbij CS?


:conf: :conf: :conf:

Ik denk dat je UPS bedoelt... maar das duz: uninterpretted power system ZAAL 3 van Shockers....

quote:

Shockers 27 april in de Amsterdam RAI

Line-up=>

UPS;
21:00 Marcel Woods
22:00 Dumonde
23:30 Bas&Ram :D
01:00 Warmduscher
02:30 Luna
04:00 Dj Wag
05:30 Dana

Optimus
Bas & Ram

Basm draait een beetje clubby ofzo

Ram is de Hardhouse/hardtrance dj


samen Bas & Ram dus!:)

Maar meestal beuken deze "kneuzen"(aldus Jukx;)) lekkere harde uit de boxen:)
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus
Maar meestal beuken deze "kneuzen"(aldus Jukx;)) lekkere harde uit de boxen:)


haha, behoorlijk uit het verband gerukt, maar goed wat jij wil!
;)
Blik
quote:
Originally posted by New Wave

Nou ga ik me diep schamen over het feit dat ik wat van die nerd weet............. ja die kneus heeft sets.............hij draaid vooral in Italie op badplaatsen en , GELUKKIG zijn ze hopelijk niet digitaal ofzo.......maar hoorde idd ook dat hij wel goeie sets draaide, was wel van een heeeeele vage kennis.......


was da niet Remy D die dat zei? :D

BooMBooM
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Is dat in de nieuwezijdse voorburgwal vlakbij CS?


daar komen ze ook elke zaterdag zijn daar residents in item ik vind het altijd wel lekker stampen daar
Remy D
quote:
Originally posted by Blik


was da niet Remy D die dat zei? :D

Ik heb idd wel eens op de chat verteld over een live-set van hem. :D:D Was toen wel kewl. Was in Collosos in Spanje(Lloret de Mar). :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement