|
Enekele vraagjes over Dana/Pavo, Bas&Ram en....Gigi
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
1.Produceren Dana en of Pavo ook zelf? Ik heb nog nooit een nummer gezien onder hun naam zeg maar
2. Die gasten Bas&Ram, die hoor je steeds vaker de laatste tijd. Ik had nog nooit van hen gehoord. Ik weet alleen dat ze hardtrance draaien. Wie kan meer vertellen?
3. Heeft Gigi ook livesets? Of produceert ie alleen maar? Ik kan me vaag iets herinneren vaan een set van hem, en die was best goed.
That's all |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
2. Die gasten Bas&Ram, die hoor je steeds vaker de laatste tijd. Ik had nog nooit van hen gehoord. Ik weet alleen dat ze hardtrance draaien. Wie kan meer vertellen?
|
Ze draaien echt Steengoed!!! Ik heb ze al een aantal keren gezien en iedere keer ging het dak er weer af! Ze draaien echt precies de goeie plaatjes.... maar das mijn mening natuurlijk!
Bas & Ram info
en ik ga ze weer zien volgende week zaterdag!!! UPS :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
3. Heeft Gigi ook livesets? Of produceert ie alleen maar? Ik kan me vaag iets herinneren vaan een set van hem, en die was best goed.
That's all |
Nou ga ik me diep schamen over het feit dat ik wat van die nerd weet............. ja die kneus heeft sets.............hij draaid vooral in Italie op badplaatsen en , GELUKKIG zijn ze hopelijk niet digitaal ofzo.......maar hoorde idd ook dat hij wel goeie sets draaide, was wel van een heeeeele vage kennis....... |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb ook gehoord dat Gigi wel aardig kan draaien jah......vraag het me sterk af maar je weet natuurlijk nooit.....zelf alleen nog nooit wat vannem gehoord |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | en ik ga ze weer zien volgende week zaterdag!!! |
Is dat in de nieuwezijdse voorburgwal vlakbij CS? |
|
|
| rellivisit |
Pavo produceert ook zelf. Samen met the prophet heeft ie in ieder geval 2 nummers gemaakt.
DJ Pavo & The Prophet - Rocking With The Best
DJ Pavo & The Prophet - Hardhouz Generation |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Is dat in de nieuwezijdse voorburgwal vlakbij CS? |
:conf: :conf: :conf:
Ik denk dat je UPS bedoelt... maar das duz: uninterpretted power system ZAAL 3 van Shockers....
| quote: |
Shockers 27 april in de Amsterdam RAI
Line-up=>
UPS;
21:00 Marcel Woods
22:00 Dumonde
23:30 Bas&Ram :D
01:00 Warmduscher
02:30 Luna
04:00 Dj Wag
05:30 Dana
|
|
|
|
| Optimus |
Bas & Ram
Basm draait een beetje clubby ofzo
Ram is de Hardhouse/hardtrance dj
samen Bas & Ram dus!:)
Maar meestal beuken deze "kneuzen"(aldus Jukx;)) lekkere harde uit de boxen:) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus
Maar meestal beuken deze "kneuzen"(aldus Jukx;)) lekkere harde uit de boxen:) |
haha, behoorlijk uit het verband gerukt, maar goed wat jij wil!
;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nou ga ik me diep schamen over het feit dat ik wat van die nerd weet............. ja die kneus heeft sets.............hij draaid vooral in Italie op badplaatsen en , GELUKKIG zijn ze hopelijk niet digitaal ofzo.......maar hoorde idd ook dat hij wel goeie sets draaide, was wel van een heeeeele vage kennis....... |
was da niet Remy D die dat zei? :D |
|
|
| BooMBooM |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Is dat in de nieuwezijdse voorburgwal vlakbij CS? |
daar komen ze ook elke zaterdag zijn daar residents in item ik vind het altijd wel lekker stampen daar |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Blik
was da niet Remy D die dat zei? :D |
Ik heb idd wel eens op de chat verteld over een live-set van hem. :D:D Was toen wel kewl. Was in Collosos in Spanje(Lloret de Mar). :) |
|
|
|
|