|
הורדת טראקים
|
View this Thread in Original format
| Segev |
תגידו מאיפה אתם מורידים את כל הטראקים בקאזה אין כלום וב AG
או שאני לא מוצא או שזה לא מוריד לי בגלל שזה אופליין |
|
|
| DjChook |
קודם כל באודיאו גלאקסי יש כמעט הכל...
אולי באיחור של שבוע שבועיים אבל בסוף יש שם הכל
ודברים חדשים צריך להשיג או במירק, או ב
PRIVATE FTPS |
|
|
| Segev |
| כן רק חבל שאין לי את כל הערוצים והFTPS האלה |
|
|
| Hell_Copter |
אתה כנראה לא יודע לחפש באודיוגלאקסי כי יש שם הכל...
וחן... במירק אתה לא יכול למצוא את כל אלה למה יש שם ערוצים של הריליס גרופס נכון אבל הם לא נותנים לליצ'רים להוריד משם
אולי יש שם ערוצים של טראנסים עם בוטים אבל לא ריליסים חדשים חדשים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by warpedd_
הכל קשרים |
נכון מאוד |
|
|
| nesher |
הייתי מזכיר משהו
אבל אסור
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
זה אשכרה קשרים
אבל בסופו של דבר אם מחפשים אז מוצאים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
זה אשכרה קשרים
אבל בסופו של דבר אם מחפשים אז מוצאים |
גם נכון מאוד :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by warpedd_
הכל קשרים |
משפט חוכמה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וחן... במירק אתה לא יכול למצוא את כל אלה למה יש שם ערוצים של הריליס גרופס נכון אבל הם לא נותנים לליצ'רים להוריד משם
אולי יש שם ערוצים של טראנסים עם בוטים אבל לא ריליסים חדשים חדשים |
דבר עם גיל.... |
|
|
| Gil Shwarts |
| לדבר איתי? בקשר למה? |
|
|
|
|