return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Marco_V_-_Con-Fusion-2CD-2002 Wat vinden jullie ervan (pg. 2)
View this Thread in Original format
Muppet
Vette cd alleen jammer dat er zulke korte versies op staan.

Cd2 is m'n favoriet, zeker revolt!, savage, milla en atlanta 02-02-02(jammer dat deze niet als single opstaat.

Greetz Muppet
Biohazard
heb een link gevonden naar de 160kbs versie album, die hoef ik niet dus op mijn mening moet je wachten.
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai
I haat het wanneer albums als op internet staan voordat ze in de winkels liggen... dus op mijn mening moeten jullie nog ff wachten :)

Hij lag vrijdag al in de Free Recors Shop hor ;)
!_PeTrUs_!
Het is zeker een vette CD. Alle nieuwe nummers zijn van hoogstaande kwaliteit en z'n oude nummers die er opstaan horen er ook gewoon thuis. Tolerance & Indicator zijn gewoon briljant.

Hij krijgt van mij een 8,5.
TomaskE-V
Tsjah, 1ste keer dat TomaskE :D hier iets post, sow 't zal wel allemaal verkeerd staan ensow ;) , maar goed, 't zij mij vergevuh hooptik!

Inderdaad issut een zwaar goede tracklist van Mr. Marco, alleen waar the .... zijn z'n files in mp3 te verkijgen?

Iemand enig idee? Pleasze tell me!


Grz,

Tomas
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by TomaskE-V
Tsjah, 1ste keer dat TomaskE :D hier iets post, sow 't zal wel allemaal verkeerd staan ensow ;) , maar goed, 't zij mij vergevuh hooptik!

Inderdaad issut een zwaar goede tracklist van Mr. Marco, alleen waar the .... zijn z'n files in mp3 te verkijgen?

Iemand enig idee? Pleasze tell me!


Grz,

Tomas


Je post staat goed hoor en ja het is in mp3 te verkrijgen en nee ik weet niet waar ;)

En we hebben een newby thread en die hebben we hier:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=37738
TomaskE-V
Tnx voor 'ze reply', but still no Marco V tunez coming out of my speakersz....:(
TranceFool
quote:
Originally posted by TomaskE-V
Tnx voor 'ze reply', but still no Marco V tunez coming out of my speakersz....:(

Hij zal binnenkort wel op Audiogalaxy staan :)
arj1o1
www.simplemp3s.com

werkt wel via anti-leech

maar als je ze wil hebben kun je ze daar krijgen
magrec
Het is inderdaad een goed album.
Zeer goed geproduceerd en zeker een aantal goede nieuwe tracks.

Wat ik wel jammer vind is dat er weinig verassende tracks opstaan meetse tracks op ongeveer zelfde bpm en zelfde soort bass gebruikt.

AFTERNATIVE
Toen ik voor het eerst het album luistere gister dacht ik ; sjeez , valt me tegen , kut

maar vandaag hebk et weer geluisterd en vind het toch wel super!! vooral Echoes vin ik zwaar relaxt!
TimeportE
ik heb em al een paar dagen maar heb der nog niet echt goed naar kunnen luisteren.. heb het extreem druk gehad en ben momenteel verslaafd aan de remixes van In My Memory.. maar wat ik tot nu toe gehoord heb is gewoon GOED! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement