return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Marco_V_-_Con-Fusion-2CD-2002 Wat vinden jullie ervan (pg. 3)
View this Thread in Original format
DarkHelmet
Hij is idd erg lekker!

Was de volle 18€ waard!
T.H.C.
Ik heb em nu ook opstaan....ben nu alleen iets te verrot om ook maar iets leuk te vinden:rolleyes: ga van de week nog wel een keer proberen.
moogwai
quote:
Originally posted by TranceFool

Hij lag vrijdag al in de Free Recors Shop hor ;)


Uitgerekend dit weekend ben ik dus niet bij de Free geweest :whip:

Morgenvroeg op het station dan maar :)
Jappio
Keb m ook ff snel geluisterd, en er staan zkr wel een aantal lekkere nummertjes op! Maar ik ga m nog wel ff goed luisteren van de week..

LtR
Bellie
Is wel aardige cd.Alleen jammer van al die ingekorte radio edit's en toch wel wat oud spul erop.Ik zou hem iig nooit kopen.

GREETZ!!
aphex
Ja maar wie koopt nou cd's als ie vinyl djs is?? :/

Maar eh Bellie, je moet op mijn verjaadag bij ID&T draaien.. kun je me mooi ff feliciteren over de radio :P:P *grinz*
Joost008
Weet er toevallig iemand wanneer Atlanta 02022002 gereleased wordt of zal dat nog wel een tijdje duren???

Ik hoop wel dat ut gauw is want hijs lekkurrr:eyes:

Grtz

Joost
TranceFool
quote:
Originally posted by Joost008
Weet er toevallig iemand wanneer Atlanta 02022002 gereleased wordt of zal dat nog wel een tijdje duren???

Ik hoop wel dat ut gauw is want hijs lekkurrr:eyes:

Grtz

Joost

dat zouk ook wel willen weten jah, want die track is echt MEGA :D
tijs08
quote:
Originally posted by TranceFool

dat zouk ook wel willen weten jah, want die track is echt MEGA :D


vind ik ook!!
Het is ook eigenlijk het enige nummer wat ook echt indruk op me heeft gemaakt... ik moet ze allemaal nog ff geod beluisteren maar Atlanta is dus de enige die er echt uit springt.
Dr. Kuipers
Helaas nog niet kunnen horen, met een 56k6 modempje gaat het leven niet over rozen...
En ook nie veel poen, dus zla hem ook wel nie gaan kopen.
De meeste nummers heb ik ook wel op MP3 ergens staan, hoor alleen wel goeie verhalen over Atlanta 02022002.
Hopelijk wordt ie snel gereleased, zal anders wel ff naar FRS gaan om dat nummer te gaan beluisteren en zal dan gelijk het hele album maar ff luisteren :p
En wie weet besluit ik hem dan wel te kopen :)

NiTro
quote:
Originally posted by DarkHelmet
Hij is idd erg lekker!

Was de volle 18€ waard!


Kheb er 21€ voor betaald! Maar hij was het zeker waard!
serialkillah
yep, ik had hem gisteren gedownload en ik heb hem vandaag gekocht.. het is echt een TOP album:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement