return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
axwell @ slagthuset, 28. september
View this Thread in Original format
benni
från 00 till 05
biljetter köpes på ticnet.se - kostar 90 spänn, eller så kan man köpa dyrare vid dörren

nån som ska ?
Funfrock
Jag är där :)
Olov
Någon mer som spelar?
benni
info från nattklubb.com

Axwell
Warmup: Mankz, Lund
Closer: iTod, Malmö
Entré

90:- Garderoben är som vanligt gratis.
Ålder

20 år.
Biljetter

Boka din biljett till axwell på nätet. Klicka [här]
Det går givetvis även att betala i dörren.


Övrigt

Vi kommer även att hålla ytterligare två dansgolv öppna den här kvällen. Mer info kommer inom kort......

Se till att komma i tid den 28 september. Slagthuset kommer att koka och vi öppnar med en kapacitet på 2500 människor.
CJ InterCity
jofan räkna med mig! ;)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by CJ InterCity
jofan räkna med mig! ;)

Låter nice, Btw jag bodde precis bredvid slagthuset Peter. Sorry att jag inte hörde av mig på fredan men jag hade väldigt mycket jobb... hoppas att det gick bra:)
lacksesepsotygh
tror jag kommer :>

edit: nej, vafan. malmö..
anuga
Jag kommer + 10 :)
benni
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
tror jag kommer :>

edit: nej, vafan. malmö..


duhh :o

jag kommer också plus några kompisar
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Låter nice, Btw jag bodde precis bredvid slagthuset Peter. Sorry att jag inte hörde av mig på fredan men jag hade väldigt mycket jobb... hoppas att det gick bra:)

lugnt... det blev ganska vilt ändå :)

men nu på fredag har du ingen ursäkt ;) ska göra en topic om det snart

Laszlo
Ouff ouff! Dags för rollcall, vilka kommer?

Benni + några
Anuga + 10
Funfrock
CJ Intercity
Laszlo + 2
benni
har alla beställt biljetter?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement