|
axwell @ slagthuset, 28. september
|
View this Thread in Original format
| benni |
från 00 till 05
biljetter köpes på ticnet.se - kostar 90 spänn, eller så kan man köpa dyrare vid dörren
nån som ska ? |
|
|
| Olov |
| Någon mer som spelar? |
|
|
| benni |
info från nattklubb.com
Axwell
Warmup: Mankz, Lund
Closer: iTod, Malmö
Entré
90:- Garderoben är som vanligt gratis.
Ålder
20 år.
Biljetter
Boka din biljett till axwell på nätet. Klicka [här]
Det går givetvis även att betala i dörren.
Övrigt
Vi kommer även att hålla ytterligare två dansgolv öppna den här kvällen. Mer info kommer inom kort......
Se till att komma i tid den 28 september. Slagthuset kommer att koka och vi öppnar med en kapacitet på 2500 människor. |
|
|
| CJ InterCity |
| jofan räkna med mig! ;) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jofan räkna med mig! ;) |
Låter nice, Btw jag bodde precis bredvid slagthuset Peter. Sorry att jag inte hörde av mig på fredan men jag hade väldigt mycket jobb... hoppas att det gick bra:) |
|
|
| lacksesepsotygh |
tror jag kommer :>
edit: nej, vafan. malmö.. |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
tror jag kommer :>
edit: nej, vafan. malmö.. |
duhh :o
jag kommer också plus några kompisar |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Låter nice, Btw jag bodde precis bredvid slagthuset Peter. Sorry att jag inte hörde av mig på fredan men jag hade väldigt mycket jobb... hoppas att det gick bra:) |
lugnt... det blev ganska vilt ändå :)
men nu på fredag har du ingen ursäkt ;) ska göra en topic om det snart |
|
|
| Laszlo |
Ouff ouff! Dags för rollcall, vilka kommer?
Benni + några
Anuga + 10
Funfrock
CJ Intercity
Laszlo + 2 |
|
|
| benni |
| har alla beställt biljetter? |
|
|
|
|