return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
All the truth about me (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
זה אלה שבמקרה היו במימד החמישי??
למה הייתה שם גוני אחת...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222
שמעו מי שפה שלומד בהרצליה
אולי אתם מכירים בנות מכתה י

אחת אורלי בלונדינית דוגמנית נרראה לי
אחת גלי גם בלונדינית שיא הפצצה
ואחת גוני גם שיא הכוסית

ואם כן יש לכם דיבור איתן?????


אהההםםם מוכר
לא מהיובל....
נראה לי מהחדש או ראשונים
היחידה -י' שמדגמנת לעמים זה תמי
והיא כוסית למרות שהיא לא בתמונות
ואני מכיר אותה טוב
yahel222
כן הן היו במימד....

בונא מושש אתה מכיר כוסיות אהה
אני בא לביה"ס שלך תכיר לי קצת ((:
Hell_Copter
הן פצצות משהו לא נורמלי!!!!!!!!!!

יכול להיות שגוני הזאת גרה פעם ברמת השרון??
למה היא הייתה מוכרת לי רצח...
פעם ראיתי אותה בפיתוח ואמרתי לחבר שלי שהיא מוכרת לי... והייתי בטוח שזה מרמת השרון

ואז אחר כך ראיתי אותה בבלקוני ועוד פעם ועוד פעם... ועכשיו במימד

לא יודע את השמות של השתיים הבלונדיניות אבל הייתה שם אחת עם יעני סטרפלס רק על כתף אחת... משהו לא נורמלי!!!
אבל השניה יותר כוסית ממנה... זה מה שמצחיק פה!!
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הן פצצות משהו לא נורמלי!!!!!!!!!!

יכול להיות שגוני הזאת גרה פעם ברמת השרון??
למה היא הייתה מוכרת לי רצח...
פעם ראיתי אותה בפיתוח ואמרתי לחבר שלי שהיא מוכרת לי... והייתי בטוח שזה מרמת השרון

ואז אחר כך ראיתי אותה בבלקוני ועוד פעם ועוד פעם... ועכשיו במימד

לא יודע את השמות של השתיים הבלונדיניות אבל הייתה שם אחת עם יעני סטרפלס רק על כתף אחת... משהו לא נורמלי!!!
אבל השניה יותר כוסית ממנה... זה מה שמצחיק פה!!


זאת עם הסטרפלס על כתף אחת זאת גלי
השניה זאת אורלי -היא ממש דוגמנית גוף כמו אלה בערוץ האופנה
MoSH_MaN
שהן...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שהן...


שהן פצצות אחושרמוטה... ומהרצליה
אתה לא קורא או משהו!??!
DjChook
אולי תפתחו טרד כוסיות

בוא נחלוק מספרי אייסיקיו של כוסיות מרחבי המדינה

חחח
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
אולי תפתחו טרד כוסיות

בוא נחלוק מספרי אייסיקיו של כוסיות מרחבי המדינה

חחח

בואנה אחי רעיון טוב...
yahel222
quote:
Originally posted by nimrod levi

בואנה אחי רעיון טוב...


רסמי אז תתחילו לתת !!!

nimrod levi
כן אבל אני גר בגבעתיים
אתה בהרצליה...
זה קצת רחוק לא?
Dj Moriano
אחי לך לקורס קריאה או משהו
Ramat gan = רמת גן
Herzelyya = הרצליה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement