return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
All the truth about me (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אאהה זה י"א

כן יא יש את מור וכרמל ועוד כמה...


די אחי צא ממנה היא לא כזאת משהו!!!!!!!!!!
:D :) :D :)
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum


די אחי צא ממנה היא לא כזאת משהו!!!!!!!!!!
:D :) :D :)


מי מי אלה תסדרו דיבור
תביאו ת'טלפון שלהן אני יחליט אם הן כוסיות ;) ;)

ונמרוד מה קשור הרצליה ת"א גבעתייים רמת-גן.....
אני עכשיו בקשר עם אחת מרעננה
אז יפריע לי הרצליה??????

יש לי גם אוטו וגם אופנוע זה לא כ"כ חשוב לי מביןןןןןןןן!
Hell_Copter
דותן אחי אתה מדבר על הזאת שאמרתי לך על חברות שלה??
נפגשתם כבר??
DjChook
תשמע ממנה שאני מכיר....
אין על שישיסטיות בגבעתיים

יש כל כך הרבה כוסיות
ועוד חמודות :)
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע ממנה שאני מכיר....
אין על שישיסטיות בגבעתיים

יש כל כך הרבה כוסיות
ועוד חמודות :)


יש עליהן דווקא - מהרצליה ורעננה
אבל גם בגבעתיים שי ים פצצות
אני הכי נדפקתי השכבת גיל שלי סתם חארטה אין כמעט כוסיות
ובבליך בכלל - עד שיש כמה חמודות כל אחת משחקת לי אותה ג'ניפר לופז....
סנוביות מגעילות
כל הידידות שלי בביה"ס יא ו י
ובכלל ילידות 85 ו 86 בכל הארץ שיא הפצצצצות
DjChook
85 שולטים :)

ותשמע הרצליה / רעננה
רחוק מדי בשבילי, כל עוד אין אוטו
Hell_Copter
ראסמי 85 86 שיא הכוסיות!!!
אני חייב להשיג כבר אוטו... אבל צריך לחכות עוד כמה חודשים מזדיינים
לא נורא יהיה טוב

ודותן אחי... עדיין לא ענית לי
MoSH_MaN
כן יש אצלנו
85 ו 86 כוסיות...

אבל יש גם כמה 87 אבל לא מכיר הרבה
MoSH_MaN
מצטער על הבאמפ בבקשה

תסלחו לי אבל בונאה מחזור 87 לא חסר

משנה לשנה הדברים משתפרים......
Hell_Copter
מוש תבין משהו...
שילדים מתבגרים... יותר נכון ילדות
הן נראות טוב יותר!!!
ו 87 התבגרו אז הן נראות טוב יותר נקודה
לא צריך באמפ לזה

eran
מה עדיף? באמפ או טרד חדש? :eek:
nimrod levi
מוש איך נזכרת בזה?
כאילו עבר חודש וחצי או משהו כזה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement