|
All the truth about me (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אאהה זה י"א
כן יא יש את מור וכרמל ועוד כמה... |
די אחי צא ממנה היא לא כזאת משהו!!!!!!!!!!
:D :) :D :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
די אחי צא ממנה היא לא כזאת משהו!!!!!!!!!!
:D :) :D :) |
מי מי אלה תסדרו דיבור
תביאו ת'טלפון שלהן אני יחליט אם הן כוסיות ;) ;)
ונמרוד מה קשור הרצליה ת"א גבעתייים רמת-גן.....
אני עכשיו בקשר עם אחת מרעננה
אז יפריע לי הרצליה??????
יש לי גם אוטו וגם אופנוע זה לא כ"כ חשוב לי מביןןןןןןןן! |
|
|
| Hell_Copter |
דותן אחי אתה מדבר על הזאת שאמרתי לך על חברות שלה??
נפגשתם כבר?? |
|
|
| DjChook |
תשמע ממנה שאני מכיר....
אין על שישיסטיות בגבעתיים
יש כל כך הרבה כוסיות
ועוד חמודות :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע ממנה שאני מכיר....
אין על שישיסטיות בגבעתיים
יש כל כך הרבה כוסיות
ועוד חמודות :) |
יש עליהן דווקא - מהרצליה ורעננה
אבל גם בגבעתיים שי ים פצצות
אני הכי נדפקתי השכבת גיל שלי סתם חארטה אין כמעט כוסיות
ובבליך בכלל - עד שיש כמה חמודות כל אחת משחקת לי אותה ג'ניפר לופז....
סנוביות מגעילות
כל הידידות שלי בביה"ס יא ו י
ובכלל ילידות 85 ו 86 בכל הארץ שיא הפצצצצות |
|
|
| DjChook |
85 שולטים :)
ותשמע הרצליה / רעננה
רחוק מדי בשבילי, כל עוד אין אוטו |
|
|
| Hell_Copter |
ראסמי 85 86 שיא הכוסיות!!!
אני חייב להשיג כבר אוטו... אבל צריך לחכות עוד כמה חודשים מזדיינים
לא נורא יהיה טוב
ודותן אחי... עדיין לא ענית לי |
|
|
| MoSH_MaN |
כן יש אצלנו
85 ו 86 כוסיות...
אבל יש גם כמה 87 אבל לא מכיר הרבה |
|
|
| MoSH_MaN |
מצטער על הבאמפ בבקשה
תסלחו לי אבל בונאה מחזור 87 לא חסר
משנה לשנה הדברים משתפרים...... |
|
|
| Hell_Copter |
מוש תבין משהו...
שילדים מתבגרים... יותר נכון ילדות
הן נראות טוב יותר!!!
ו 87 התבגרו אז הן נראות טוב יותר נקודה
לא צריך באמפ לזה |
|
|
| eran |
| מה עדיף? באמפ או טרד חדש? :eek: |
|
|
| nimrod levi |
מוש איך נזכרת בזה?
כאילו עבר חודש וחצי או משהו כזה... |
|
|
|
|