return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Missy Elliot - 4 My People (Basement Jaxx Remix)
View this Thread in Original format
LightForce
Ik heb dit nummer nu een aantal keren gezien, en vind het een lekker nummer!! Nu wil ik eens weten wat jullie van Basement Jaxx zijn remake vindt.

Ben zelf totaal niet into Hip Hop en R&B, maar dit vind ik wel lekker.
Nook
ik vind het wel een flex nummertje, alhoewel ik ook niet zo'n echte hiphop..blabla..etc muziek liefhebber ben, zeg maar. maar hij is koel.
Ding Chavez
imo is het door de Basement Jaxx helemaal geen hip-hop/r&b meer en issie daarom zo lekker :)

GreetZ, DC
aphex
jep zeker lache beatje :) maar daar waren ding en ik donderdag al achter :P;)
magrec
Lekker nummer inderdaad. Basement jaxx is zowiezo vet..


were's your head at??????????!!!!!!!!!!!!hehe
TranceFool
Idd heel erg kewl nummer :).....vind eigenlijk alles wel lekker van Basement Jaxx
Blik
ik vind hem ook wel lekker eigenlijk :)
-=Re-GrOoVeD=-
Mij 00wk :D

Wat is die clip trouwens saai..:rolleyes:

GrEeTz
Chrono|one
Ja nummer is vet, clip ook trouwens :) lekker snel net als het nummer. Alleen die dikke *** moeten ze eruit knippen :D
zarch
Vind het ook inderdaad lekker nummertje, nou luister ik soms nog wel beetje hiphop achtige stuff (heel soms), maar dit nummer is lekker:)

Clip nog niet gezien eigenlijk.

total woot
is inderdaad lekker.
nou we het toch over smaak hebben, wat vinden jullie van:
Reloop - ing Society (Chromedioxid II remix)
moet zeggen dat ik de "laboratory remix" ook niet vervelend vind (tis gewoon ff spacen!).

grtz
WooT
Optimus
quote:
Originally posted by total woot
is inderdaad lekker.
nou we het toch over smaak hebben, wat vinden jullie van:
Reloop - ing Society (Chromedioxid II remix)
moet zeggen dat ik de "laboratory remix" ook niet vervelend vind (tis gewoon ff spacen!).


dat nummer ken ik helemaal niet:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement