return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
DJ MAG's Top 100 DJs Vote 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
benji904
quote:
Originally posted by Viber
המצעד הזה הוא בדיחה , כולם בטראנסאדדיקט צוחקים עליו ובצדק
אם כבר אז
Jody Wisternoff

כל השאר לא מעניינים אותי כל כך.


That shows that you probably have a pseudo-professional, quasi-arrogant, narrow-minded outlook on the whole industry; many, including me, would agree with you that the whole voting and contest is more than partially biased and ridiculous (throwing all genres on one, big pile), but given its uncompromised importance, all people who really care about the evolvement of the EDM industry should be striking a different pose than yours...
Viber
שטויות במיץ בנג'י
על איזה חשיבות אתה מדבר? , כבר הוכח שלא משנה מה אנשים כמוני וכמוך נצביע הסקר הזה יילך תמיד לכיוונים המושחטים שלו ואתה יודע מה? כל שנה הוא יותר ויותר מאבד מחשיבותו.

אכפת לי מהז'אנרים אבל ממש לא מעניין אותי אם עובדים של טיאסטו יסדרו לו להיות מקום ראשון השנה או מקום שני ואם פול ואן דייק יתקדם בזמן שרק שונאים אותו יותר.


דיי מספיק אנחנו כבר לא בשנת 2002 שנדבר ונתווכח על פרי,פיוידי וטיאסטור

המוזיקה גדלה הרבה מעבר לאנשים האלו כבר.
uzi
quote:
Originally posted by Viber
שטויות במיץ בנג'י
על איזה חשיבות אתה מדבר? , כבר הוכח שלא משנה מה אנשים כמוני וכמוך נצביע הסקר הזה יילך תמיד לכיוונים המושחטים שלו ואתה יודע מה? כל שנה הוא יותר ויותר מאבד מחשיבותו.

אכפת לי מהז'אנרים אבל ממש לא מעניין אותי אם עובדים של טיאסטו יסדרו לו להיות מקום ראשון השנה או מקום שני ואם פול ואן דייק יתקדם בזמן שרק שונאים אותו יותר.


דיי מספיק אנחנו כבר לא בשנת 2002 שנדבר ונתווכח על פרי,פיוידי וטיאסטור

המוזיקה גדלה הרבה מעבר לאנשים האלו כבר.

+1
תדעו לכם שמהגאזין הזה ממזרי לאללה!
מרוב שהוא התפרסם אנחנו מדברים עליו כל שנה.
אם תחשבו על השורה התחתונה תגלו שהכל פרסומת אחת גדולה ומבריקה למגאזין.
האומנים והמעריצים מנוצלים כדי ללכת, להצביע ולהכנס לאתר.
ועוד כל תקליטן ומעריץ בעולם מפרסם את המגזין כדי שאנשים ילכו להצביע!
ממזרים לאללה!
והינה עוד חומר למחשבה,
דמיינו לעצמכם כמה כתובות אימיילים אנשים מכניסים לאתר הזה לשם הצבעה,
הם יכולים לעשות רשימת תפוצה עצומה ולהשתמש בה לפרסומות אימייל.
הם עוד יכולים לעשות עלינו מיליונים!
ואני אומר את זה כי אני יודע מה אתרים עושים היום.

אני לא מזלזל במגאזין ונכון שהוא יכול לתת דחיפה עצומה לאומנים ולסצנה, אבל זה עוד כלום לעומת כמה שהוא מרוויח על כולם!
benji904
quote:
Originally posted by uzi
+1
תדעו לכם שמהגאזין הזה ממזרי לאללה!
מרוב שהוא התפרסם אנחנו מדברים עליו כל שנה.
אם תחשבו על השורה התחתונה תגלו שהכל פרסומת אחת גדולה ומבריקה למגאזין.
האומנים והמעריצים מנוצלים כדי ללכת, להצביע ולהכנס לאתר.
ועוד כל תקליטן ומעריץ בעולם מפרסם את המגזין כדי שאנשים ילכו להצביע!
ממזרים לאללה!
והינה עוד חומר למחשבה,
דמיינו לעצמכם כמה כתובות אימיילים אנשים מכניסים לאתר הזה לשם הצבעה,
הם יכולים לעשות רשימת תפוצה עצומה ולהשתמש בה לפרסומות אימייל.
הם עוד יכולים לעשות עלינו מיליונים!
ואני אומר את זה כי אני יודע מה אתרים עושים היום.

אני לא מזלזל במגאזין ונכון שהוא יכול לתת דחיפה עצומה לאומנים ולסצנה, אבל זה עוד כלום לעומת כמה שהוא מרוויח על כולם!


Right, and it's a known fact that portraying a mentality like yours and Viber's is very much equivalent to behaviour of cavemen...you can just tuck away yourselves in your little hole, establish a recluse attitude and spit on the whole external world out there, but you can also, although disagreeing totally with a given situation and procedure because you GENUINELY love good electronic music, nonetheless try to push the status quo towards a new stream, a new voice...I am very much feeling that exactly THAT is a big problem in Israel: there rests a sincere and real belief in me that (many) more DJ's, acts and qualitative events could slowly come towards our country, but a big pointing finger should go to all those cynics... there should be a true aspiration for experiencing the music outside our iPod/computer...
uzi
בנג'י היקר, אני מבקש סליחה אבל התחביר שלך באנגלית מאוד לא טוב.
נתתי לבן אדם מבוגר מארצות הברית לקרוא את התגובה שלך ואפילו הוא טוען שזה לא ברור.
אז אני מקבל את הביקורת שלך בכיף אבל לפחות תכתוב ברור!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by uzi
בנג'י היקר, אני מבקש סליחה אבל התחביר שלך באנגלית מאוד לא טוב.
נתתי לבן אדם מבוגר מארצות הברית לקרוא את התגובה שלך ואפילו הוא טוען שזה לא ברור.
אז אני מקבל את הביקורת שלך בכיף אבל לפחות תכתוב ברור!


בוא לא ניסחף, אם אני ילד בן 17 הצלחתי להבין את מה שהוא רשם, התחביר מספיק ברור...

אני מניח שאתה מתכוון למשפט שהוא פשוט הכניס בתוכו איזה ניגוד ומשם זה נראה כאילו ההמשך לא קשור לההתחלה..פשוט קרא עוד פעם..

ובלי קשר, אני גם די מסכים עם בנג'י והגישה..
כמו שפעם תמיד היו מתבכיינים שאין די ג'יים, ואז כשהם באו היו את התירוצים למה לא לבוא - זה רחוק, הסאונד מזעזע, יש ערסים, יש צפיפות...

אני מניח שהוא מתכוון לגישה כזאת, שרוצה לקבל הכל אבל לא נותנת כלום..
uzi
תסלח לי אבל אנחנו מדברים על הדירוג ולא על מצב הסצנה בארץ.

אם אתה לא מבין שהמצעד הזה הוא קודם כל פרסומת אז אתה לא יודע מה זה עיתונות.

תרשה לי לספר לך שיש לי חברים שעושים כסף מגימיקים ופרסומי אינטרנט כאלה.

לפי הגישה האופטימית שלכם הם אוספים הצבעות כי הם סקרנים לדעת אם ארמין יעבור את פול...
נו ברצינות וממה הם יתפרנסו? ולמה הם שמים באנרים? ולמה הם אוספים אימיילים? ולמה הם מוכרים מגאזין? ולמה זה כפוף להצבעות גולשים ולא לפי מחקר של קבוצה נטראלית אובייקיטיבית שחוקרת נתוני שטח כגון כסף\חברות\הופעות וכולי...
דיי לא צריך להיות כל כך תמים.

אני מודה שמדובר בגימיק נחמד מאוד שיכול לקדם אומן או סצנה, אבל זה קודם כל פרסומת לטובת המגאזין על חשבון האומנים והגולשים. ממזמן הוא לא אובייקטיבי, תשאלו אפילו את את
DJ DAN.
דרך אגב מסתבר שיש עשרות של תקליטנים בארצות הברית שנקראים כך.
benji904
quote:
Originally posted by uzi
תסלח לי אבל אנחנו מדברים על הדירוג ולא על מצב הסצנה בארץ.

אם אתה לא מבין שהמצעד הזה הוא קודם כל פרסומת אז אתה לא יודע מה זה עיתונות.

תרשה לי לספר לך שיש לי חברים שעושים כסף מגימיקים ופרסומי אינטרנט כאלה.

לפי הגישה האופטימית שלכם הם אוספים הצבעות כי הם סקרנים לדעת אם ארמין יעבור את פול...
נו ברצינות וממה הם יתפרנסו? ולמה הם שמים באנרים? ולמה הם אוספים אימיילים? ולמה הם מוכרים מגאזין? ולמה זה כפוף להצבעות גולשים ולא לפי מחקר של קבוצה נטראלית אובייקיטיבית שחוקרת נתוני שטח כגון כסף\חברות\הופעות וכולי...
דיי לא צריך להיות כל כך תמים.

אני מודה שמדובר בגימיק נחמד מאוד שיכול לקדם אומן או סצנה, אבל זה קודם כל פרסומת לטובת המגאזין על חשבון האומנים והגולשים. ממזמן הוא לא אובייקטיבי, תשאלו אפילו את את
DJ DAN.
דרך אגב מסתבר שיש עשרות של תקליטנים בארצות הברית שנקראים כך.


Dear Mr. Uzi,
The last thing I have on my agenda is to come over like an arrogant guy, but before you even think of judging my English, its semantics and vocabulary, think twice...if one lucky day you will reach a level of mastering FIVE languages quite fluently in speach (conversation) writing and reading, reading Wilde and James without too many problems and passing a French bagrut exam in the Netherlands with an 100, maybe you'll remain silent and judge my style of writing in a more positive way...the same goes for your friend: since he's American, his English is probably poor anyway: I always try to delve my resources and improve my English by getting it from British people...so next time, try not to be Israeli and think that even regarding languages you can outdo and beat the whole world...like with regards to some of the other topics as well (e.g. regarding Tiesto): there's always an air surrounding Israeli that's expressing some kind of monopoly on owning the TRUTH...
Viber
quote:
Originally posted by benji904
Right, and it's a known fact that portraying a mentality like yours and Viber's is very much equivalent to behaviour of cavemen...you can just tuck away yourselves in your little hole, establish a recluse attitude and spit on the whole external world out there, but you can also, although disagreeing totally with a given situation and procedure because you GENUINELY love good electronic music, nonetheless try to push the status quo towards a new stream, a new voice...I am very much feeling that exactly THAT is a big problem in Israel: there rests a sincere and real belief in me that (many) more DJ's, acts and qualitative events could slowly come towards our country, but a big pointing finger should go to all those cynics... there should be a true aspiration for experiencing the music outside our iPod/computer...



Oh come on give me a break , You can like Rap Music but Hate MTV, you can love burgers and hate McDonalds and you can LOVE trance Music and hate DJMAG top 100 ,whats wrong with that??

Im sorry But EDM imo does not belong to the mainstream , and thats coming from a guy whoose dream is to open a good club.

You are the caveman, you see the shadows of Tiestor and DJMAG and you think thats what EDM is all about...Unleash yourself from the Chains man!
benji904
quote:
Originally posted by Viber
Oh come on give me a break , You can like Rap Music but Hate MTV, you can love burgers and hate McDonalds and you can LOVE trance Music and hate DJMAG top 100 ,whats wrong with that??

Im sorry But EDM imo does not belong to the mainstream , and thats coming from a guy whoose dream is to open a good club.

You are the caveman, you see the shadows of Tiestor and DJMAG and you think thats what EDM is all about...Unleash yourself from the Chains man!


Clearly you haven't understood my message and don't know what the hell I'm chattin' on about, so I'll leave you to it then...just know that with your attitude you won't reach far...and don't worry about me: next month I'll be in Poland, attending Sensation White and the week afterwards in London, Ministry of Sound with Derrick May, Technasia and Kevin Saunderson and also hearing Paul Oakenfold @ Gatecrasher...

Viber
You are a very complex man.
uzi
יש לי שאלה אל כולכם, כמה הופעות ארגן המגאזין לפול בעיקבות הזכיה השנה?
אחת? שתיים?
כמה כתבות המגאזין הספציפי הזה כבר עשה על פול השנה?
אחת? שתיים?
עכשיו דמיינו לכם שבכל הופעותיו של פול בעולם כתוב שהוא מקום ראשון בדירוג של המגאזין!
מאות ארועים ומיליוני אנשים סה"כ!!!!!

אז מי מפרסם את מי? אל תשחקו לי אותה שלא הבנתם עכשיו!

אז נכון, הדירוג יכול לקדם אומן או סצנה אבל הוא קודם כל פרסומת למכירת המגאזין! פרסומת מאוד גאונית!

אם הם היו הוגנים אז לפחות הם היו אוסרים על הצבעה לזוכים משנים קודמות, אבל הם בחיים לא יעשו את זה כי הם יאבדו את הפרסומת והחשיפה הענקית שהאומנים שזכו עושים להם.

נו בחייכם אתם לא קולטים מה קורה פה?

בנג'י אני לא מזלזל ביכולות שלך באנגלית אבל התחביר שלך בהודעה ההיא היה ממש לא ברור.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement