|
DJ MAG's Top 100 DJs Vote 2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| romigi |
| quote: | | Ministry of Sound with Derrick May, Technasia and Kevin Saunderson |
בנג'י אני מציע לך לא לחזור לארץ אחרי שתבקר שם.., אחרת תזדקק לכסא גלגלים במקרה הטוב..
בכל מקרה, קח עצה. תותר על פול אוקונפולד.. הוא לא שווה ולו פני אחד.. ואת זה כותב אחד האנשים שנהג להעריך אותו מאוד מאוד
לגבי הדג'יי מאג..
עוזי אתה מריר קבוע זה ידוע, אבל כל פעם אתה מתעלה על עצמך מחדש
אתה באמת חושב שהדירוג עושה פירסום למגזין.. ???
בולשיט.. זה חרא של מגזין והוא הכי לא מעניין, תורם או ממצא מבחינת מגזינים בהיקף תפוצה עולמית בתחום..
וכל הדירוג הזה מתקבל למי יש יחצ"ן יותר טוב..
והדוגמא הכי טובה זה אותו די ג'יי דאן
שקודם כל הוא זבל של די ג'יי
קיצר.. שום תקליטן מעורך לא צריך את המגזין הזה בשביל הפרסום או טיפוח האגו שלו
יש עשרות תקליטנים שבקושי נכנסו לטופ 100 או צנחו איזה 40 מקומות בדירוג משנה לשנה למרות שחוו שנה מעולה בכל תחום אפשרי .
תקליטנים שבקושי מופיעים ב מקום ה80 וה 90 ומשהו הרבה אבל משמעותית הרבה יותר מפורסמים, עזוקים ומכובדים בעולם המזויקה האלקטרונית על סוגיה מאשר חצי מהטופ 10
ונעזוב שנייה את השלישייה ההולנדית ואת פול..
למי שעוקב קצת אחרי המגמות במצעד שם לב שליו דוקא הוותק מושך אותך קדימה, וליו דוקא הכשרון אלא פשוט יחתון מצד אחד ואטימות או יותר נכון חוסר אובייקטיביות מצד שני שכן מתוך ה 190 ומשהו אלך קולות אני בטוח שלפחות חצי הגיעו מארה"ב שבוא נגיד בלשון המעטה האנשים שם לא חכמים מוזיקלית ובלי שום קשר לא בכלל..
ומבחינתם תן להם רק בראש, ככה שלא פלא שאינפקטד ואסטריקס טיפסו כלכך גבוה.. אחי מסע הופעות מוצלח ברחבי ארה"ב..
ניקח למשל את אנשי המינימל למיניהם. ריצ'י או סוון שמנגנים היום בכל במה נחשבת ומנהלים את אחד הליינים הכי טובים שעולם הלא הוא קוקון.. ואיפה הם מדורגים שלא נדע בכלל..
אותו דבר לגבי דני טנגליה, או כל זקן שבט אחר שכל יום שעובר מוערך יותר ויותר...
קיצר זה הכל בדיחה מגזין שבשארית כוחותיו מנסה לצוף מעל פני השטח בעוד שכל יום מגזין אינטרנטי אחר גונב לו את כל החדשות ..
למשל הרזידנט אדוייזר שעושים עבודה מעולה...
ואומנם יש כמה פרסומות ובאנרים שגורמים לאנשים לראות לבדוק ולחפש בזמן ההצעבה או בכללי אבל תסמוך עלי שבכל יום כשאתה נכנס לבדוק את האי-מייל שלך אתה חשוף לפרסומות שמשפיעות על הדעת שלך הרבה יותר...
קיצר תצביעו לישראלים שבאמת ראויים לזה:
בראש ובראשונה, גיא גרבר, שלומי אבר, חיים, גיא יהודה, והאחים פלאש
כל השאר כבר יסתדרו תסמכו עלי |
|
|
| Viber |
| האחים פלאש באמת מתקליטני ההאוס המועודפים עליי ואני לא אומר את זה בגלל שהם ישראלים...הטעם שלהם פשוט מצויין. |
|
|
| uzi |
romigi,
תודה על המחמאה
"עוזי אתה מריר קבוע זה ידוע, אבל כל פעם אתה מתעלה על עצמך מחדש"
אם כבר אני מריר זה בגלל הסצנה בארץ, הדירוג לא מזיז לי בכלל. |
|
|
| Glenn-Holmes |
לכל המזלזלים במגזין הדי ג'יי מאג כולל רומן..
כמגזין נטו הוא מגזין בכלל לא רע ואני לא הייתי ממהר לקטול אותו
הכתבות שלהם הם בדרך כלל מקצועיות וממוקדות ואם זה פחות מעניין אותנו כישראלים זה כנראה בגלל שזה מגזין בריטי במקור וחלק מהפוקוס שם מופנה לז'אנרים שחשיבותם מחוץ לבריטניה היא כמעט מזערית.
גם כך במהלך השנים מצאתי שם כתבות טובות מאוד עם כוכבים בתחילת דרכם או בהמשך דרכם.
אז לבקר את המצעד זה עוד לגיטימי אבל לבקר את המגזין כולו זה בהחלט לא נכון |
|
|
| romigi |
| אני מקווה מאוד שזה היה לפני שנים.. כי בשנה-שנתיים האחרונות זה באמת בדיחה.. |
|
|
| uzi |
בואו נתערב שהשנה טיאסטו חוזר להיות מקום ראשון...
 |
|
|
| Rising |
איך אתם מדברים על המגזין כאילו הוא נכנס לכם לכיסים כמו ביטוח לאומי...
עד עכשיו המגזין לא עשה כסף על אף אחד שלא רצה לשלם. לא עליי ולא עלי מי שפה מדבר עליו בלי סוף..
לכל נושא צריך להכניס פוליטיקה?
בכל תחום בחיים יש מניע נסתר כלשהו.
ככה תקליטנים בונים לעצמם שם ..זה הכל תעשייה של כסף. |
|
|
| markfeldman |
| בנג'י אתה נוסע ? |
|
|
| benji904 |
Hey Mark!!
Yes, please G-d from the 5th of October until the 16th...4 days in Poland and a week in the UK...travelling and partying! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by benji904
Hey Mark!!
Yes, please G-d from the 5th of October until the 16th...4 days in Poland and a week in the UK...travelling and partying! |
איפה המסיבה ?
בבריטניה ?
מה אתה עושה בפולין ? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איפה המסיבה ?
בבריטניה ?
מה אתה עושה בפולין ? |
Poland: Visiting Warsaw and Wroclaw and Sensation White
UK: Visiting London, Bath, Cambridge etc. and going to Oakenfold (Perfecto), Underworld and Hi-Tek Soul (May, Saunderson and Technasia) |
|
|
| romigi |
אני רואה אתה ממשיך להתגרות במזלך..
אמרתי לך אל תחזור לארץ אחרי זה.., אני יודע איפה אתה גר!!
קיצר תהנה ותעשה חיים ותודה שהיית שם ביום חמישי.. היה מוי מוי כיף |
|
|
|
|