|
ik vind het vrij duur maar.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Ok, misschien was die vorige post nie duidelijk of zow...
Of course, een plaat koop je meestal voor één nummer, maar de andere nummers die op diezelfde plaat staan moeten op z'n minst te pruimen zijn!! In het geval van The Truth vinnik dat andere nummer egt superslecht en dan betaal je dr OOK nog es 9.99 Euro voor, wat k so wie so al vry pryzig vind!! :eek: |
Ik denk dat jij maar geen DJ moet worden...... |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik denk dat jij maar geen DJ moet worden...... |
Hoezo, omdat k die plaat geen 9.99 Euro waard vind?? :conf: (niet dat k dj ga worde of zow) |
|
|
| New Wave |
Hoezo, omdat k die plaat geen 9.99 Euro waard vind?? :conf: (niet dat k dj ga worde of zow) |
Idd :rolleyes: want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?
Je moet vinyl niet vergelijken met de ceedeetjes die jij koopt.................
Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben......
Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel....:p |
|
|
| Miss Proximus |
Idd :rolleyes: want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?
Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben......
Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel....:p |
heo gaat t eigenlijk met de tegggggggggknow :) kun je al een b-tje scratchen? ;) |
|
|
| Apoptosis |
Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k alléén die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld...
Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor.
En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op :rolleyes:! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn en anders denken maar af... knap hoor :rolleyes:
En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel...
By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 :p (precies diezelfde als op Only-djs)
ltr :) |
|
|
| Eye-Riz |
hey Flapdrol!!! Niet zo denigrerend he? ;) Eindelijk is er iemand die geen dj wil worden (uberhaupt, hoe word je dat??? Net zoals brandweerman worden als je vijf bent?).
ERRUG verstandig!!! Draaien is duur, en een vetpot is het voor de meesten niet en zal het ook nooit worden. (tegenwoordig 'is' iedereen 'dj', ten overvloede dus! als iedereen zou draaien, zouden er geen partypeople meer zijn die er naar luisteren!)
Je kunt toch ook gewoon genieten van muziek met cd's? Da's toch niet minder dan zelf draaien? |
|
|
| Optimus |
| ik luister met cassettebandjes:D:D:D |
|
|
| magrec |
| haha zo vond ik een paar weken geleden weer een bandje uit 2000 waarop armin van buuren de radio primeur draait van major league - wonder......en nog wat oude flexe setjes van tiesto van 10 minuten...(en dan heb ik er johan gielen overheen getaped :eek: whahaha) |
|
|
| eieregooie |
Hehehe... zo heb ik nog een hele bak vol met zogeheten "Balans bandjes" :D
"Gabber uit Den Haag! Radio Balans op 99.4" |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehehe... zo heb ik nog een hele bak vol met zogeheten "Balans bandjes" :D
"Gabber uit Den Haag! Radio Balans op 99.4" |
hmmm, ken ik nie
ik ken wel Radio Delta ofzow uit De Haag:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
hmmm, ken ik nie
ik ken wel Radio Delta ofzow uit De Haag:) |
Balans bestaat ook nie meer... helaas :( Was altijd lachen met de Cor de Splinter show... die goeie ouwe tijd he... |
|
|
| New Wave |
Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k alléén die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld...
|
Wees dan concreter, je hebt het over 1 plaat, vind je het gek dat ik deze manier geantwoord heb!!
| quote: |
Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor.
En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op :rolleyes:! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn e
n anders denken maar af... knap hoor :rolleyes:
|
gaat niet om het tof is knakker :rolleyes: gaat er om hoe je er over na denkt "hoe" je je platen selecteerd, en uit jouw posts krijg ik de mening dat je kwa nummers op een vinyl een miereneuker bent........
Het gaat niet om verstand hebben van platenwereld sukkel.......gaat erom dat je de nummers die je graag wilt hebben ook koopt OOK als er een verrot nummer op staat........damn.....zo laat je wel hele goeie tracks uit je verzameling.....en uit ervaring heb ik al menig maal spijt gehad dat ik platen niet gekocht heb...
En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel...
|
Ik heb het niet over "professioneel" gehad.......brrrr :eek:
By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 :p (precies diezelfde als op Only-djs)
|
Feliciteer je maat maar....
gegroet. |
|
|
|
|