|
ik vind het vrij duur maar....
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
... het kan ook aan mij liggen.
Ik zat net op only-djs.nl te neuzen...
ik wil namelijk graag de vinyl hebben van cosmic gate - the truth.
nou viel mij alleen op dat het beestje liefst 9.99 euro moet kosten, en dat voor een vynil met maar 2 nummertjes er op (wat ik dus weinig vind).
Is dat nou een standaardprijs voor zo'n vynil of vinden jullie hem ook prijzig?? en zijn er normaal niet meer remixen van een nummer :conf:
want in oudhollands geld hebben we het dan wel over 22 gulden, en dat voor 13 minuten muziek...
beetje raar redeneren misschien, maar daar ik nog maar nauwelijks kom kijken in de wereld van vynil kopen, ben ik toch benieuwd of al die vinyls
1) zo kort zijn
2) zo duur zijn
Is dat namelijk het geval dan haak ik echt af, en moet ik maar eens rond gaan kijken naar waar ik mijn goeie geldje dan WEL aan kwijt kan...
en ja, ik weet het, alle begin is afzien en moeilijk, maar puur voor hobby (alleen 'slaapkamer' dus) weet ik al dat ik zeg 100-150 euro in de maand niet lang volhoud (ik krijg dan het benauwde gevoel dat ik ECHT mijn geld er aan het doorbrassen ben, en daar hou ik niet van, ondanks dat het met al dat feesten ook al gebeurt...)
alvast bedankt :) |
|
|
| Donna |
| Sja......welcome 2 Dj-Land... |
|
|
| BooMBooM |
| hmmm vrij duur ik heb hem donderdag bij mittown gekocht en was 9.10 kwijt voor die plaat dus das gewoon normaal |
|
|
| TranceFool |
| ja das redelijk normaal.....meestal tussen de 8 en 10 euro op only-djs. Ook weles goedkoper als je geluk heb. Maar ook duurder zoals geimporteerde platen vanuit italie ofzo....of exclusieve platen zijn ook altijd duurder. Dan hebbie ook nog bezorgingskosten. 5 euro als je met creditcard betaald en ik geloof 10 euro als je onder rembours besteld. Is dus aardig prijzig, maar wel goedkoper dan in een platenzaak:) |
|
|
| Eye-Riz |
platen ZIJN duur...
ik heb het al vaker gezegd, ik denk dat er daarom maar zo weinig vrouweljke dj's zijn: hoe moeten ze nou een schoenentic, een winkelmania, schoonheidsbehandelingen enzo combineren met zo'n dure hobby als draaien?! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
platen ZIJN duur...
ik heb het al vaker gezegd, ik denk dat er daarom maar zo weinig vrouweljke dj's zijn: hoe moeten ze nou een schoenentic, een winkelmania, schoonheidsbehandelingen enzo combineren met zo'n dure hobby als draaien?! :D |
haha ja das un goeie.... |
|
|
| DJ_Siesta |
| elite, gelukkig verdien ik er naast ook een beetje |
|
|
| TimeportE |
| vinyl is idd best duur .. je moet eens gaan kijken op de buy and sell forum.. daar lopen voor sommige platen de prijs erg hoog op.. sommige zelfs van 50$ tot 100$ |
|
|
| New Wave |
Vinyl is idd duur, maarja, als je er aan begonnen bent dan moet je wel :)
je moet niet denken "vannuh het wat staat er weinig op" maatruh " zo das een masterplaat, die wil ik in me set hebben zitten".....op je centen moet ej dus niet concreet gaan letten.........en dat is echt facked als je je bankafschrift krijgt :whip: |
|
|
| Pjotr G |
ik koop de laatste tijd bijna geen platen meer...toen ik dat wel nog deed kostte een plaat 16 tot 18 gulden. En dan had je toch ook meestal een A-side met 1 of 2 songs en een B-side met 2 songs (of remixen)
waar blijft de tijd..... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
platen ZIJN duur...
ik heb het al vaker gezegd, ik denk dat er daarom maar zo weinig vrouweljke dj's zijn: hoe moeten ze nou een schoenentic, een winkelmania, schoonheidsbehandelingen enzo combineren met zo'n dure hobby als draaien?! :D |
whehehe.....een reken maar van NOT dat de bestaande vrouwelijke dj's deze dingen laten liggen, want ze zien er ook nog gewoon OK uit :) (behalve lady aida dan...sorry als je dit leest je bent wel heel aardig, maar ja..daar heb je dan misschien weinig aan ofzo..mja)
:D |
|
|
| mido |
Ik vind de prijzen die hierboven zijn genoemd nog wel mee vallen.
Ik haal mijn platen altijd bij Pavo in de winkel in Haarlem (voor de bekende Frankey Records).
En daar betaal ik voor een plaat standaard 10 pleuro en voor een geimporteerde 11 pleuro.
Ik heb hier nog platen liggen van '95 / '96 met prijsjes erop en daar staat een veel leuker bedrag op. Nog duur maar daar staat zo iets op als 16,95.
Maarja.......
Als het je hobby is dan maakt het niet zoveel uit volgens mij! :)
whehe |
|
|
|
|