return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
קעקועים !!!!
View this Thread in Original format
yahel222
טוב שמעו אני פותח את הט'רד בגלל שאני עושה בקרוב קעקוע
אבל לפני זה סיפור -
עכשיו (יום שני) הלכתי אני ועוד חבר כי הוא היה אמור לעשות קעקוע
קיצר הלכנו לדיזנגוף סנטר כי יש שם כמה חנויות
אחרי שעתיים וחצי בערך שהסתכלנו חבר שלי בסוף החליט מה לעשות
ההוא כבר הלך שאל כמה עולה וזה
פתאום בא אחד - עושה לנו שריפה בסנטר כולם החוצה!!!
קיצר אם מחר תראו בעיתון שהיתה שריפה בדיזנגוף אז תדעו שאני הייתי שם
בתוך התופת......:eek: :eek: :eek: :eek:

ועכשיו לקעקוע - למישהו פה יש??

אני עושה כנראה יום חמישי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by yahel222
ועכשיו לקעקוע - למישהו פה יש??

אני עושה כנראה יום חמישי


ראיתי קעקוע יפה לאללה של ספיידרמן ליד הסנטר לא זוכר איזה
חנות אני חושב בבוגרשוב

edit:
הנה מה שראיתי עכשיו בוואלה
http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?t...=212356&path=22
DjChook
איפה אתה מתכנן לעשות דותן ?

(באיזה איזור בגוף)
DJ-Energy
אני מתתתתתתת אבל ממש מתתתתת לעשות קעקוע של איזה אות סינית בצבע כחול על היד
אבל ההורים לא מרשים לי אני עדיין קטן
:(
Hell_Copter
זה ממש חשוב לא לעשות במקום שיכול עוד לגדול...
למה אם אתה גודל אז זה נמתח וזה נראה על הפנים

אם אני יעשה חשבתי על כזה כמו כזה שרשרת או משהו שתקיף את היד...
זה לא מתאים לשחיפים עם ידיים קטנות... בגלל זה אני חושב שזה יתאים לי :D
עשיתי חינה כזה פעם וזה נראה די טוב
גם מאחורי הכתף זה יפה
yahel222
אני רוצה לעשות בגב
כי - קודם כל המקום לא יגדל שם כמעט ומקומות אחרים באמת עלול לגדול ולהתמתח
גם אשה שיש לה בבטן בהריון אז אח"כ הקעקוע מתעוות

ושנית לא כדאי לעשות במקום שרואים כי אח"כ כל החיים זה תקוע לך בעיניים
בגב אני גם ישכח מזה בסוף.....רואים רק פה ושם
הכי טוב

ורועי מה שאתה אמרת זה מיושן....פאסה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
ורועי מה שאתה אמרת זה מיושן....פאסה


אני יודע... אבל זה יפה לי
אבל אני לא מתכנן על לעשות קעקוע
אם כבר אז עוד עגיל
eXeTik
לקעקועים יש חיסרון עצבני... וזה שאי אפשר להוריד אותם
חוצמזה אם אתה עוד גדל אז יש סיכויי גדול שזה ימתח לך על העור בעוד כמה שנים ואז זה בכלל יראה כמו קקה

אני מעדיף פירסינגים... יש לי אחד בגבה ועשיתי לפני שבוע אחד בלשון
Dj-2TaLL
לא מושך אותי כל הדברים האלה...
סתם ביזבוז כסף אלא אם כן זה ממש יפה, אני בכל מקרה לא יעשה כזה דבר...
אני גם מפחד ממחטים...
:):):)
MoSH_MaN
אני לא יעשה את זה כי זה ישאר לתמיד ומתישהו ימאס לך

ואם תוריד עם ליזר יהיה לך צלקת

די בזבוז כסף...:cool:

Izzy
im thinking of getting one done as well... dont know when yet but i've been thinking about it for three years now. i want a tatoo of a panther/cougar/mountain lion but only crips black outlines of the shape, no shading and no filling. kinda like a cave drawing or kinda indian style. i want to get it on my back on the right sholder blade area... not too dig either. one word of notice though, i wouldnt recommend getting it at this time of year. the number one killer to tatoos is sun, and in israel there is plenty. once you get a tatoo you wanna keep it in shade for like 6 weeks (and forever afterwards) other wise it fades badly and the it ages quickly. thats why i cant decide on getting it next month or wait till fall.
NeMeSiS1234
טוב אחים שלי אני מת לעשות קעקוע אבל זה לא פרקטי !!!
כאילו זה סבבה והכל בהתחלה אבל אחר כך זה ממש מגעיל כבר... ואם כבר קעקוע אז על החלק האחורי של הכתף!!! זה הכי שווה לפי דעתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement