|
Odi Hakim Live @ Radio Bu 99 FM Tonight! (24:00) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
טוב קיצר, כל מה שיש לי להגיד לו זה בהצלחה כי הוא יצטרך אותה מאוד! |
לא יודע אם הוא יצטרך הרבה מזל כי הוא השיג אחלה קשרים עכשיו
עם כל התחרות והטראק.... |
|
|
| Gil Shwarts |
| תאמין או לא אבל כדי לשמור על קשרים כאלה, צריך המון הצלחה ומזל |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תאמין או לא אבל כדי לשמור על קשרים כאלה, צריך המון הצלחה ומזל |
לשמור כן אבל יש לו אחלה התחלה |
|
|
| Agent-Fire |
| מישהו יכול אולי לסרוק ת'כתבה? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
מישהו יכול אולי לסרוק ת'כתבה? |
קח עשר שקל לך לפיצוציה וקנה את הגיליון....;) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
קח עשר שקל לך לפיצוציה וקנה את הגיליון....;) |
הרבה כסף אחי
:stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
הרבה כסף אחי
:stongue: |
המון... ההורים שלי צריכים למשכן את הקרטון שאנחנו גרים בו בשביל הגיליון הזה.... |
|
|
| warpedd_ |
למי שממש מחפש אותו
הוא נונ-סטופ בפורום של בי-יו |
|
|
| DJ-Energy |
לפי מה שהבנתי יש לו אחוש קשרים עם גיטלמן!!!!
וזה אחלה
כי רוברט יכול לעזור לו להגיע רחוק
למרות שרוברט חרא של בנאדם |
|
|
| MoSH_MaN |
| נראה לי גם הוא חרא |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by warpedd_
למי שממש מחפש אותו
הוא נונ-סטופ בפורום של בי-יו |
אוקי זה היה מפחיד, ביליתי 15 דקות בפורום בי-יו... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אוקי זה היה מפחיד, ביליתי 15 דקות בפורום בי-יו... |
כאילו וואו
אני
בי יו בפורום
ממש לא! |
|
|
|
|