|
Odi Hakim Live @ Radio Bu 99 FM Tonight! (24:00) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
אפשר לדעת מה היה הניק שלו?
אני לא זוכר ולא מכיר פשוט את השם שלו |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nesher
אפשר לדעת מה היה הניק שלו?
אני לא זוכר ולא מכיר פשוט את השם שלו |
אתה עוד מעט תזכר
:) |
|
|
| yahel222 |
פעם הייתי בפורום שם
איכססס
יותר ט'רדים מפוסטים באלהים |
|
|
| Vman |
טוב
אני מתלבט כבר בערך חצי שעה אם לכתוב או לא
אם כדאי להגיב אחרי כל הליכלוך עליי שנכתב פה ושדי נעלבתי ממנו
בסך הכל נפלתי במסיבה הזו לא על יותר מידי כסף אבל עדיין באסה.
מי שרצה לדבר איתי באמת דיבר איתי דרך ה
ICQ
חוץ מזה אני לא חייב לאף אחד התנצלות חוץ מאשר ל
Agent Fire
שעיצב את ההזמנה ללא תמורה אבל אתה חייב להבין שהפסדתי כסף במסיבה אז זאת בעייה לתת לך תמורה אחרי הפסד כזה...
דווקא היה נחמד לנגן ביום שני סולו וביום שלישי עם רוברט מקווה שיתנו לי להמשיך לנגן.
מה שבטוח שהבטיחו לי לנגן בכל המסיבות של הרדיו.
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
קיצר הוא לא נכנס לפה יותר כי הוא יודע שכמה אנשים פה ייפלו עליו כל כך חזק עד כדי כך שייצאו לו דמעות מהעיניים.
|
אני לא פוחד
אני לא מצטער על שום דבר שאמרתי או שעשיתי ומי שרוצה מוזמן לדבר איתי
אני את האמת לא בוכה כל כך מהר
הפעם האחרונה שבכיתי זה שמת לי השרקן שאהבתי וגידלתי שנתיים קראו לו דני ז"ל
| quote: |
ושימו לב גם שכל הסיפור הזה עולה לו לראש ומהר מדי
אם זה יימשך ככה לא יישארו לו חברים ובסופו של דבר גם שום מועדון לא ירצה אותו (אני לא מבין עדיין איך הוא זכה, רמת המיקסוס שלו ירודה לגמרי!)
|
מה עולה לי לראש אני לא מבין בסך הכל לא דיברת איתי ולא נעליים
אני לא כל כך דואג בקשר לחברים ומאחר ואתה לא מכיר אותי או את חברים שלי אתה די מדבר שטויות באויר...
אם רמת המיקסוס שלי לא הייתה לטעמך בסט אני מצטער בסך הכל דיי התרגשתי אבל לא הייתי אומר שהיא הייתה ירודה בסך הכל רוברט לא התלונן אז אני לא מבין מה אתה מתלונן
| quote: |
בכל אופן, מה שבאמת עניין אותי בכתבה הזאת הוא שהוא אמר שם למראיין שהוא היה בהולנד ונפגש עם די ג'יי טיאסטו ודי ג'יי מונטנה בחנות של בלק הול רקורדס וטיאסטו אמר לו שרק הישראלים מספיק מטורפים כדי לטוס לחו"ל בשביל לקנות וינילים.
|
אכן פגשתי את מונטנה שבאמת קוראים לו אחמד הוא טיפוס קטן וחביב שגם חתם לי על אחד התקליטים שקניתי אצלו שיש עליו מיקס שלו קוראים לו
Zong Axels
אם אני לא טועה
דיברנו והכל ובשלב מסויים הוא קרא לטיג'יס שצחק שאמרתי לו שאני באתי מישראל ואמר מה שכתוב בכתבה
ותזכור שלפני שנתיים וחצי הוא עדיין לא היה כל כך עסוק כמו היום אבל כן ,פגשתי אותו
| quote: |
זה באמת באמת מעניין אותי,
אה ועוד משהו שעניין אותי היה שאודי אמר למראיין שהוא לא ידע בכלל על התחרות ושחבר שלו שלח דמו לרדיו מבלי שהוא יידע...
ואני גם יגיד לכם למה זה מעניין אותי, שבועיים לפני התחרות אודי לא הפסיק לזיין לי ת'מוח באיי סי קיו לגבי הדמו שהוא רוצה לשלוח לתחרות, איזה סגנון, איזו מהירות וכדומה...
זה באמת מוזר שהוא לא ידע על התחרות.
|
אם אתה יכול להדביק פה את ההיסטורי של הזיוני מוח שלי מה
ICQ
אני יודה לך כי לא כל כך זכור לי כזה דבר במיוחד לא שבועיים לפני
ובאמת עד הרגע האחרון לא ידעתי אם אני ברשימה ורק כשהתחלנו להיכנס מצאו שאני רשום.
גיל אם יש לך בעייה איתי או שיש לך משהוא להגיד לי סבבה רק אל תנסה לריב איתי כי זה ממש לא בראש שלי אני ממש לא מחפש את זה וזה לא מעניין אותי לא בשביל זה אני נמצא בפורומים. |
|
|
| DjChook |
אחי, לא משנה מה נאמר,
אני גאה בפוסט שלך
לא היה לי יד בכל השיחות האלה כי לא שמעתי אותך
ולא דיברתי איתך אף פעם
ולא שמעתי על המסיבה שלך
שיהיה לך ב-ה-צ-ל-ח-ה
ותבקר :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחי...
במקומך הייתי פשוט שם זין על הכל
זכיתה בתחרות תיקלוט ברדיו וכולם שמעו את הסט שלך
תיקלטתה במסיבות גדולות
ואפילו אירגנתה אחת
וכתבו עליך כתבה במעריב לנוער
מה עוד בן אדם יכול לבקש
:eyes: :eyes: :eyes:
אז תהנה מהחיים שיש לך
ואל תעלב מזיוני שכל כאלה
בהצלחה אחי
...אתה עוד תגיע רחוק שמע לי...
;) |
|
|
| oDrori |
בלי לתפוס פה צדדים, שמעתי לכלוך על אודי, לא ראיתי לכלוך... אני משאיר את זה בין אודי לגיל ובין אודי לפייר... רציתי רק להודות לך על התקליטים שמכרת לי
:)
!בכל מקרה מאחל לך בהצלחה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Vman
טוב
אני מתלבט כבר בערך חצי שעה אם לכתוב או לא
אם כדאי להגיב אחרי כל הליכלוך עליי שנכתב פה ושדי נעלבתי ממנו
בסך הכל נפלתי במסיבה הזו לא על יותר מידי כסף אבל עדיין באסה.
מי שרצה לדבר איתי באמת דיבר איתי דרך ה
ICQ
חוץ מזה אני לא חייב לאף אחד התנצלות חוץ מאשר ל
Agent Fire
שעיצב את ההזמנה ללא תמורה אבל אתה חייב להבין שהפסדתי כסף במסיבה אז זאת בעייה לתת לך תמורה אחרי הפסד כזה...
דווקא היה נחמד לנגן ביום שני סולו וביום שלישי עם רוברט מקווה שיתנו לי להמשיך לנגן.
מה שבטוח שהבטיחו לי לנגן בכל המסיבות של הרדיו.
אני לא פוחד
אני לא מצטער על שום דבר שאמרתי או שעשיתי ומי שרוצה מוזמן לדבר איתי
אני את האמת לא בוכה כל כך מהר
הפעם האחרונה שבכיתי זה שמת לי השרקן שאהבתי וגידלתי שנתיים קראו לו דני ז"ל
מה עולה לי לראש אני לא מבין בסך הכל לא דיברת איתי ולא נעליים
אני לא כל כך דואג בקשר לחברים ומאחר ואתה לא מכיר אותי או את חברים שלי אתה די מדבר שטויות באויר...
אם רמת המיקסוס שלי לא הייתה לטעמך בסט אני מצטער בסך הכל דיי התרגשתי אבל לא הייתי אומר שהיא הייתה ירודה בסך הכל רוברט לא התלונן אז אני לא מבין מה אתה מתלונן
אכן פגשתי את מונטנה שבאמת קוראים לו אחמד הוא טיפוס קטן וחביב שגם חתם לי על אחד התקליטים שקניתי אצלו שיש עליו מיקס שלו קוראים לו
Zong Axels
אם אני לא טועה
דיברנו והכל ובשלב מסויים הוא קרא לטיג'יס שצחק שאמרתי לו שאני באתי מישראל ואמר מה שכתוב בכתבה
ותזכור שלפני שנתיים וחצי הוא עדיין לא היה כל כך עסוק כמו היום אבל כן ,פגשתי אותו
אם אתה יכול להדביק פה את ההיסטורי של הזיוני מוח שלי מה
ICQ
אני יודה לך כי לא כל כך זכור לי כזה דבר במיוחד לא שבועיים לפני
ובאמת עד הרגע האחרון לא ידעתי אם אני ברשימה ורק כשהתחלנו להיכנס מצאו שאני רשום.
גיל אם יש לך בעייה איתי או שיש לך משהוא להגיד לי סבבה רק אל תנסה לריב איתי כי זה ממש לא בראש שלי אני ממש לא מחפש את זה וזה לא מעניין אותי לא בשביל זה אני נמצא בפורומים. |
אני לא אוכל את כל הזיבולי מוח האלה שהרצת כאן
שנינו יודעים טוב מאוד מה הלך באיי סי קיו לפני התחרות
ואם עדיין היית אצלי ברשימה, בכיף הייתי מצרף פה את ההיסטורי
בכל אופן, לא ירדתי עלייך מבחינה אישית אלא מקצועית ומה לעשות תלמד לקבל ביקורות בדיוק כמו שאני קיבלתי.
וזה שרוברט אהב את הסט שלך סבבה, אבל זה לא אומר שאם הוא אהב אז כולם אהבו, אני תכ'לס הקשבתי יותר למעברים ולא לטראקים
ולדעתי דרוש שיפור ניכר מאוד.
והקטע הזה שאמרת על זה שהסיפור עולה לך לראש...
תפסת תחת פה על החבר'ה בפורום ואתה בעצמך אמרת את זה ואני יצטט
| quote: |
אני מתלבט כבר בערך חצי שעה אם לכתוב או לא
|
זה אומר שאתה כן נכנס לפורום הזה וכן קורא את כל הפוסטים שקיימים כאן
ואתה אשכרה משחק אותה סלבריטי בזה שאתה לא עונה לאנשים באיי סי קיו או משיב לפוסטים כאן!
ואני רק אומר לך, מניסיון, שלא כדאי לך שהקטע הזה יעלה לך לראש כי אתה רק תפסיד מזה וראיתי את זה קורה לאנשים!
אתה לא הראשון ולא האחרון שזה קרה או יקרה לו אז כדאי שתשים לב טוב לזה....
ובכל אופן אני לא מבין למה תפסת ממני אחד שמחפש לריב איתך, אני מזמן עברתי ת'קטעים של הריבים וגם איחלתי לך בהצלחה אם לא שמת לב
(ואני יודע שתצטרך אותה, מה לעשות, אני דקה יותר ממך בסצנה...)
אגב, DJ-Kreing^^
אמר בפוסט שלו שתיקלטת במסיבות גדולות...
איזה מסיבות בדיוק? |
|
|
| Vman |
אני לא כתבתי כאן לא כי שיחקתי אותה סלבריטאי אלא כי אני ידעתי שזה יגרור לירידות ולזיבולים במיוחד ממך אפילו שאני בקושי מכיר אותך ואתה בקושי מכיר אותי
ובנימה של הפוסט שלך אני מבין שעדיין בא לך לריב ולא בא לי!!!!!
וגם אני מריח טיפה התלהבות בפוסט הזה בוא לא נשכח איפה אנחנו ונירד לאדמה זה לפחות מה שאני מציע. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אגב, DJ-Kreing^^
אמר בפוסט שלו שתיקלטת במסיבות גדולות...
איזה מסיבות בדיוק? |
גיל אל תיתפוס אותי במילה
אני לא מדבר איתו באייסיקיו ואני לא יודע עם הוא מתקלט במסיבות גדולות או לא
אבל אמרו פה שהוא מתקלט במסיבות של בי יו וזה מסיבות גדולות
והוא גם תיקלט במסיבה הזאת שהוא הפיק
בעיקרון אמרתי את זה ברוח של הפוסט
:D
אז שפכתי הכל
:stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Vman
וגם אני מריח טיפה התלהבות בפוסט הזה בוא לא נשכח איפה אנחנו ונירד לאדמה זה לפחות מה שאני מציע. |
ההתלהבות היחידה שאני רואה כאן באה ממך
ומה ז"א "בוא לא נשכח איפה אנחנו"? |
|
|
| DjChook |
אולי הוא התכוון שאנחנו בישראל ?
לא יודע
כל ה
"יעני לא רוצים לריב אבל רבים"
קטע שלכם
מה זה לא במקום
דיי... |
|
|
|
|