|
Tiesto @ Parken, Köpenhamn 10e november (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Johan (DJ Irish) |
| Ja jädrans, trodde jag aldrig. Vad e det för folk som köpt alla dom biljetterna? Var håller dom hus under resten av året på alla andra fester? |
|
|
| Laszlo |
| Nå - hur gick det? Var där 20000 pers? Gifv bildbevis! |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Johan (DJ Irish)
Ja jädrans, trodde jag aldrig. Vad e det för folk som köpt alla dom biljetterna? Var håller dom hus under resten av året på alla andra fester? |
Det är en helt annan publik som lockas till Tiesto.. Jag var helt förvånad när jag satt vid matsalen i skolan idag och en tjej i min klass som är en riktigt sån RnB lover började prata om hur ball det var att se Tiesto i Köpenhamn |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
| quote: | Originally posted by benni
Det är en helt annan publik som lockas till Tiesto.. Jag var helt förvånad när jag satt vid matsalen i skolan idag och en tjej i min klass som är en riktigt sån RnB lover började prata om hur ball det var att se Tiesto i Köpenhamn |
Ah, så det är så det är.
Bara hon nu inte sa att hon varit på rejv :p |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Johan (DJ Irish)
Ah, så det är så det är.
Bara hon nu inte sa att hon varit på rejv :p |
att säga att man varit på Tiesto är nog lika pinsamt :stongue: |
|
|
| Crillz0r |
| Show them pictures nanana :D |
|
|
| hustler |
Har inte brytt mig om att läsa den här tråden förrän nu och jag måste säga att om det verkligen var nästan 25k personer på det här eventet är det helt outstanding.
Som sagt, tummen upp för arrangörerna! |
|
|
| jofawe |
| dra åt helvete.. det var rätt myckte folk där! |
|
|
| drpeer_holland |
Tiësto announces release Elements of Life World Tour DVD
After more than a year of entertaining the globe with his Elements of Life World Tour, Tiësto will release his long anticipated Elements of Life DVD with a full live registration recorded during his concert in the famous Parken Stadium in Copenhagen, Denmark.
The DVD, scheduled for the beginning of March 2008, covers over four hours of Tiësto's performance in Copenhagen and will be available in two different formats: as regular DVD and state of the art Blu Ray DVD with full DTS audio, both versions with surprising extras.
Since Tiësto's Elements of Life World Tour concerts are supported by a vast array of modern equipment, the venue for the DVD recording had to be large enough to handle the full scale of the show.
The Parken Stadium in Copenhagen, Denmark turned out to be an excellent location to shoot the footage for the DVD. With a little over 25,000 people attending the performance and enjoying the music of Tiësto, the atmosphere captured on video gives a fantastic impression of what the Elements of Life World Tour is all about.
Within a very short period of time more information on the DVD will be released. |
|
|
| ColinZeal |
Vad pressreleasen inte avslöjade var att dom fyra timmarna kommer splittas upp på två skivor (på blu-ray, det enda intressanta) och i 1080i...
:(
Men DTS-MA låter såklart inte helt fel. |
|
|
|
|