return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Dance-Depressie? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Spliph
quote:
Originally posted by magrec
Ik vind juist dat er heel veel leuke dingen gebeuren maar als je puur naar mainstream kant kijkt is er idd weinig leuks maar er zijn heel veel leuke nieuwe initiatieven. Mensen die ipv lopen te zeiken zelf feestjes gaan organiseren. Dit gebeurt met name in de minimal scene. GZG feesten, Putsch, Klats, swingt de pan uit, pathfinder en dan nog de vele illegale tunnelfeesten.

Ik denk dat met name de trance zo'n mainstream gebeuren is geworden dat het vergeten is om zichzelf te vernieuwen.

juistem :cool:

je moet n beetje rondneuzen naar de vernieuwende acts... piet jan blauw en isis bv, paradiso heeft nog wel vernieuwende aan de gang bv... maar 2008 zal veel underground brengen hopelijk... ! the return of the underground......let's hope :cool:
Cosmic
quote:
Originally posted by AirPole
Ik heb echt misschien een paar leuke Trance tracks gehoord in 2007. Zal dit ooit veranderen? Zal er ooit weer zo'n periode zijn waarin de Trance weer wat te pruimen wordt?

Ik vind 2007 best een aardig trance-jaar, het is een kwestie van de kaf van het koren scheiden. En omdat er meer koren is tegenwoordig, lijkt het dat de kwaliteit misschien minder is...
Chicane
Korenslag 2008, EDM stijl, dan maar?
Cosmic
quote:
Originally posted by Chicane
Korenslag 2008, EDM stijl, dan maar?

Kafslag!:p
Muppy
Misschien leuk om hier op NLTA een competitie op te zetten voor eigen producties? Of is iedereen tegenwoordig veel te druk bezig met andere zaken?
Donna
Ik vind dat ze ook een zero tolerance beleid op mobiele foons moeten uitvoeren bij de ingang.
Gewoon een paar van die geluidsdichte foonboots voor noodgevallen en verder geen 1 in mobiel mee naar binnen.
Er moet gewoon weer s gefeest worden ipv al dat gedoe met visualisatie van hoe vet je wel nie aan t feesten ben.
Goh,die gasten zouden nie weten wat ze moesten doen op zo'n feest.
Chicane
Net als Glannie, PDAtje meenemen enzo tracklistje bijhouden.. :stongue:
Muppy
Ergens heb je een punt Donna. Denk alleen niet dat het haalbaar zal zijn en dat we het er toch mee moeten doen. Vind het ook vrij irritant als mensen heel de avond door filmen hoe 'kick' het wel niet is dat ze bij Armin staan te feesten...
Asperge
Ja al die tyfusmobieltjes moeten opzouten, neemt zoveel sfeer weg.

Ik denk dat dat probleem opgelost kan worden als clubs/organisaties zelf wat meer beelden naar buiten zouden brengen dan neemt de behoefte af om zelf heel de avond te gaan filmen/foto's maken.
Muppy
quote:
Originally posted by Asperge
Ja al die tyfusmobieltjes moeten opzouten, neemt zoveel sfeer weg.

Ik denk dat dat probleem opgelost kan worden als clubs/organisaties zelf wat meer beelden naar buiten zouden brengen dan neemt de behoefte af om zelf heel de avond te gaan filmen/foto's maken.

Vaker dvd's laten uitbrengen? Ik denk dat dat voor de grote feesten tegenwoordig al genoeg gebeurt...voor de clubscene wordt dat lastig denk ik!

Al is misschien over een paar jaar de techniek zover dat het tegen een veel goedkopere prijs is...:rolleyes:

AirPole
quote:
Originally posted by Donna
Ik vind dat ze ook een zero tolerance beleid op mobiele foons moeten uitvoeren bij de ingang.
Gewoon een paar van die geluidsdichte foonboots voor noodgevallen en verder geen 1 in mobiel mee naar binnen.
Er moet gewoon weer s gefeest worden ipv al dat gedoe met visualisatie van hoe vet je wel nie aan t feesten ben.
Goh,die gasten zouden nie weten wat ze moesten doen op zo'n feest.

Lieve Donna, ik ben het echt HELEMAAL met je eens hoor, maar volgens mij is dit juridisch niet haalbaar. No way. Maar ik zeg nogmaals dat je gelijk hebt.
Donna
Nee,tulijk is het niet haalbaar,maar t zou een groot deel van de sfeer redden op een feest.
Mensen kunnen niet meer met de ogen dicht opgaan in de muziek omdat ze bezig zijn de boel vast te leggen.
Kan toch nooit de bedoeling zijn geweest van deze feesten.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement