|
Universal Religion 3 Live From Armada (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by benji904
It's a shame I'm a zionist...LOL:rolleyes:
Because I would have obviously stayed there for the party/night life scene...(hope to be back there for coming TE....:p) |
יש תכנונים כבר על טראנס אנרג'י ?? |
|
|
| Raz |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני מקווה שלא נגיע לשם...
אמנם הגלובליזציה המוסיקלית שאנו נהנים ממנה תודות לאינטרנט היא דבר נפלא ומבורך בעל אפשרויות בלתי מוגבלות.
אבל, אין תחליף לתחנה המקומית שמשדרת קרוב לביתך ואתה יכול לחוש בכך את הסצינה...
אני מאמין שגם בהולנד חושבים כך..
זכורים לנו הימים היפים בהם שידר ארמין מאולפני
IDT
בשידור חי ובלתי אמצעי.
אחחח איזו תקופה... |
romantican ha?
ani zocher shelifney eze 15 - 20 shanim mishehu amar li she beyom min hayamin we will all download music from the internet... ve'ani benaiviyut aniti... ma pitom... we all like to collect things...
lamadeti - expect the unexpected... |
|
|
| Raz |
| quote: | Originally posted by uzi
תודה על התשובות, סך הכל מובן וברור לי, אנחנו מדברים על אותם דברים.
אני היום הייתי בוחר בהולנד רק בגלל המוזיקה ואיכות החיים ה"אירופאית" השקטה.
סך הכל לא חסר לנו בארץ כלום, חוץ מביטחון. :D |
sheket, shalva ve'shalom! ahavti!!! |
|
|
| Raz |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יש תכנונים כבר על טראנס אנרג'י ?? |
bikur beisrael kamuvan for me!!! |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יש תכנונים כבר על טראנס אנרג'י ?? |
Yeah, I wanna go and I will, but I'd like to know a date..:clown:
Anywayz, it's always a Saturday night at the end of February or the beginning of March... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Raz
romantican ha?
ani zocher shelifney eze 15 - 20 shanim mishehu amar li she beyom min hayamin we will all download music from the internet... ve'ani benaiviyut aniti... ma pitom... we all like to collect things...
lamadeti - expect the unexpected... |
לגבי הורדות אין ספק שהאינטרנט שינה לגמרי את הצד המסחרי של הסצינה.
אולם, אני עדיין מתגאה באוסך הסינגלים והאוספים המקוריים שברשותי עוד לפני שהיה לי מחשב.
אין כמו להחזיק וייניל/סידי מקורי של אמן שהרגע הודפס... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Raz
bikur beisrael kamuvan for me!!! |
טראנס אנרג'י בהולנד ! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by benji904
Yeah, I wanna go and I will, but I'd like to know a date..:clown:
Anywayz, it's always a Saturday night at the end of February or the beginning of March... |
ואללה..
אם יהיה ליינאפ משכנע אני אצטרף אליך... |
|
|
| epsilon1 |
ON TOPIC

:crazy: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by epsilon1
ON TOPIC

:crazy: |
לזה אני מתכוון !
בחור מזל אתה..:tongue2 |
|
|
| epsilon1 |
המשך התלהבות:
 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by epsilon1
המשך התלהבות:
|
מה זה התקליט השמאלי והסידי האמצעי ? |
|
|
|
|