return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מגן באנגלית
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
איזה כיף!!!
יש מחר מגן באנגלית והיו לי יומיים של חופש בסטלה ככה
פה ושם למדתי וראיתי פווווול סרטים!!!

אז אני יסיים השנה עם אנגלית...
וכל י"ב שנה הבאה יורידו לי 6 שעות!!!!!!
איז כיף איזה כיף איזה כיף!!!!!

אהה ונהגתי היום בפג'רו של אמא!!!
איזה כיף איזה כיף!!!
רק חסר לי רישיון עכשיו כוסעמק!!!
:D :D :D :D :D :D
MoSH_MaN
יוווו אנגלית זה קל רצח
יא מנייאק דוברים זה בטח גם לא קשה
ואתה מסיים השנה
יא זבל
oDrori
לי גם יש עוד איזה שנה לסחוב עד סוף י"א... שש שעות הנחה בשבוע מתאים
;)

יש לי מחר איזה הצגה של חצי יחידה בהסטוריה
<סמיילי של הקאה>

הכל מקרה,
תחדש על האין אנגלית אחי, זה כזההההה כיף לא ללמוד...
DjChook
ב-ה-צ-ל-ח-ה
Dj Moriano
בהצלחה אחי.....

לי אין מתמטיקה י-י"ב
MoSH_MaN
WHY?!?!?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano
בהצלחה אחי.....

לי אין מתמטיקה י-י"ב

אתה מהג'ינייסים האלה שעשו בגרות בט וקיבלו 100???
MoSH_MaN
אלק יש כזה דבר
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אלק יש כזה דבר


יש דבר כזה אבל אני עושה בי' אבל אני לא לומד מתמטיקה בתיכון ובסוף י' סיימתי עם מתמטיקה לכל החיים
oDrori
כוס עמק אצלי בבי"ס זה התחיל רק השנה... אם היו נותנים לי לפני שנתיים הייתי בכיף מוריד מהגב את המקצוע הארור הזה...

Hell_Copter
קודם כל תן לי להגיד שאני צוחק על היומיים חופשה שנתנו לכם
לנו נתנו חופשת מגנים 3 שבועות מיום ראשון אני בחופש

עכשיו בקשר לאנגלית...
אני לא דוברי אנגלית אבל הייתי מלא שנים... לא בגלל שאני דובר אנגלית אלא בגלל שאני יחסית טוב בזה
כיתה י התחלתי בכיתה רגילה ולא היה לי כוח לעבור לדוברי אנגלית ולהשקיע אבל חפיף... זה ממש קל בכיתה הרגילה

גם הייתי פעם בפרוייקט הזה שאיתן נמצא בו... פרשתי בגלל שלא היה לי כוח להשקיע... חפיף
יש לי חבר גם עושה השנה אנגלית וגם סיים שנה שעברה מתמטיקה... יצא המלך של הלייף
Dj Moriano
אני גם עושה חמש יחידות מחשבים בכיתה י'....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement