|
מגן באנגלית
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
איזה כיף!!!
יש מחר מגן באנגלית והיו לי יומיים של חופש בסטלה ככה
פה ושם למדתי וראיתי פווווול סרטים!!!
אז אני יסיים השנה עם אנגלית...
וכל י"ב שנה הבאה יורידו לי 6 שעות!!!!!!
איז כיף איזה כיף איזה כיף!!!!!
אהה ונהגתי היום בפג'רו של אמא!!!
איזה כיף איזה כיף!!!
רק חסר לי רישיון עכשיו כוסעמק!!!
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
יוווו אנגלית זה קל רצח
יא מנייאק דוברים זה בטח גם לא קשה
ואתה מסיים השנה
יא זבל |
|
|
| oDrori |
לי גם יש עוד איזה שנה לסחוב עד סוף י"א... שש שעות הנחה בשבוע מתאים
;)
יש לי מחר איזה הצגה של חצי יחידה בהסטוריה
<סמיילי של הקאה>
הכל מקרה,
תחדש על האין אנגלית אחי, זה כזההההה כיף לא ללמוד... |
|
|
| Dj Moriano |
בהצלחה אחי.....
לי אין מתמטיקה י-י"ב |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
בהצלחה אחי.....
לי אין מתמטיקה י-י"ב |
אתה מהג'ינייסים האלה שעשו בגרות בט וקיבלו 100??? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אלק יש כזה דבר |
יש דבר כזה אבל אני עושה בי' אבל אני לא לומד מתמטיקה בתיכון ובסוף י' סיימתי עם מתמטיקה לכל החיים |
|
|
| oDrori |
| כוס עמק אצלי בבי"ס זה התחיל רק השנה... אם היו נותנים לי לפני שנתיים הייתי בכיף מוריד מהגב את המקצוע הארור הזה... |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל תן לי להגיד שאני צוחק על היומיים חופשה שנתנו לכם
לנו נתנו חופשת מגנים 3 שבועות מיום ראשון אני בחופש
עכשיו בקשר לאנגלית...
אני לא דוברי אנגלית אבל הייתי מלא שנים... לא בגלל שאני דובר אנגלית אלא בגלל שאני יחסית טוב בזה
כיתה י התחלתי בכיתה רגילה ולא היה לי כוח לעבור לדוברי אנגלית ולהשקיע אבל חפיף... זה ממש קל בכיתה הרגילה
גם הייתי פעם בפרוייקט הזה שאיתן נמצא בו... פרשתי בגלל שלא היה לי כוח להשקיע... חפיף
יש לי חבר גם עושה השנה אנגלית וגם סיים שנה שעברה מתמטיקה... יצא המלך של הלייף |
|
|
| Dj Moriano |
| אני גם עושה חמש יחידות מחשבים בכיתה י'.... |
|
|
|
|