return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[06-10-2007] Ele-Vation 2nd Edition, Club Rembrandt Eindhoven
View this Thread in Original format
DjRV
quote:

De gedachte achter Ele-Vation is geboren uit de overtuiging dat een mooie locatie, goede dj's en een goede sfeer dé ingrediënten zijn voor een geweldig feest. De organisatie wil het immer gezellige zuiden van het land bedienen met kwalitatieve feesten waar trance in al haar meest populaire vormen naar voren komt.

Toen vorige week bekend werd dat een andere organisatie Eindhoven ook op 13 oktober wil verblijden met een geweldig dance event, is er in goed overleg met deze organisatie gekozen om Ele-vation te vervroegen naar 6 oktober, zodat samen het party publiek kan worden voorzien van twee geweldige events in de lichtstad!

Voor de organisatie van Ele-Vation houdt dat in dat ze kunnen meedelen dat ze nog steeds dé party locatie Club Rembrandt zullen aandoen, maar dat op het laatste moment de line up aangepast is. De organisatie verheugd dat ze jullie kunnen meedelen dat op de tweede editie worden verwelkomd:

Marcel Woods, ons Nederlands, maar vooral Eindhovens trots!
Dazzle, die op Dancetour Eindhoven wederom de sterren van de hemel draaide.
DjRV, bekend om zijn heerlijk progressieve sound.
En nieuwkomer DJ Bradbee...
Samen met de geweldige MC Da Silva, is de organisatie er wederom helemaal van overtuigd dat 6 oktober een Ele-Vating ervaring wordt!

Maar dit is niet alles water is aangepast. De organisatie realiseert zich heel goed dat al de verschuivingen van deze tweede editie wat onrust kan veroorzaken. Daarom willen ze iedereen de kans geven om deze avond met hen mee te feesten en konden ze het niet nalaten om ook de ticketprijzen aan te passen! Koop de tickets via www.ele-vation.eu in de pre sale voor tien euro en aan de deur op de avond voor 12.50 euro. Hou ook de site in de gaten voor een andere actie die zij deze weken zullen lanceren, in aanloop naar 6 oktober!

Timetable :

22:00 - 23:30 Bradbee
23:30 - 01:00 RV
01:00 - 03:00 Marcel Woods
03:00 - 04:00 DJ Dazzle

MC Da Silva

Wordt gezellig !!

magrec
wat is een progressieve sound? Wel een goed persbericht maar als ik dat zo lees over de prijs dan vraag ik me af wat jullie eerst voor entree prijzen hadden want 12,50 aan de deur vind ik nogal wat.
DjRV
quote:
Originally posted by magrec
wat is een progressieve sound? Wel een goed persbericht maar als ik dat zo lees over de prijs dan vraag ik me af wat jullie eerst voor entree prijzen hadden want 12,50 aan de deur vind ik nogal wat.

12,50 voor een trancefeest lijkt mij een normale prijs. Persbericht heb ik niet geschreven maar je kent mijn styl lijkt me.
magrec
Ja ik ken je stijl maar vind progressieve sound een beetje onduidelijk. Heb je nu een vooruitstrevende stijl of draai je progressive haha ;) (voor degenen die je niet kennen)
DjRV
quote:
Originally posted by magrec
Ja ik ken je stijl maar vind progressieve sound een beetje onduidelijk. Heb je nu een vooruitstrevende stijl of draai je progressive haha ;) (voor degenen die je niet kennen)

beide :p
Donna
Dat je uberhaupt ingaat op dat soort replies.
Gaat nergens over.
Maargoed,hier een topic openen gaat sowieso nergens meer over;)
magrec
ik vraag alleen maar wat hoor, val hem niet aan. Ik vind alleen 12,50 prijzig maar ook niet overdreven duur hoor. :conf:
Chicane
Vergeleken met een bioscoop kaartje en maar 1,5 uur lang naar een of andere film zitten staren is 12,50 zeer redelijk :p
Donna
Welja,wat is nou 12,50 voor een ticket,als je dat al prijzig vindt kun je je lol op in t dagelijks leven Harmen;)
Gonzo
Denkelijk dat ik wel even langs kom ;)

DjRV
quote:
Originally posted by Gonzo
Denkelijk dat ik wel even langs kom ;)

Kijk is aan, das de eerste :)
9DDD
kan iemand me vertellen waarom je in hemelsnaam een MC nodig hebt?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement