return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Noem is een goeiuh koptelefoon..... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Nook
die koptelefoon van mauro picotto, wat voor 1 is dat? zeer koele kleur.
TranceFool
quote:
Originally posted by Nook
die koptelefoon van mauro picotto, wat voor 1 is dat? zeer koele kleur.

Bedoel je die groen/gele??? Geen idee zal wel speciaal voor hem gemaakt zijn. Heb em nog nooit ergens in de winkel zien liggen
Raymond
quote:
Originally posted by Nook
die koptelefoon van mauro picotto, wat voor 1 is dat? zeer koele kleur.


Dat is gewoon een groen/geel gespoten Sony MDR v700......
total woot
heb zelf een senheiser hoofdtelefoon (meesterlijke kwaliteit al zeg ik het zelf) hij is gesloten, maar kmoet vanavond draaien dus hij ligt daar al kzal vanavond ff voor je kijken wat voor type het is (korte termijn geheugen is niet meer wat het geweest is :))
LightForce
Ik heb zelf een Sennheiser HD-25 koptelefoon! Deze kop telefoon is echt van topkwaliteit!! Ik zag op de TE DVD dat een aantal dj's deze koptelefoon gebruikte...

Prijs is wel wat aan de dure kant: 213 euro ongeveer!

Je hebt ook nog een wat lager type. De HD-20 alleen is de geluidskwaliteit hiervan iets minder.
DjRV
Technics RPDJ1210 4 Life :D
eieregooie
quote:
Originally posted by mido


Ik lees op verschillende sites dat die koptelefoon van het plaatje de beste opvolger is van de niet meer gemaakte Pioneer 450nogwat.



Pioneer SE-450 jah... die moeten ze echt weer in de productie gooien! Want wat als 'ie nou kapot gaat? Hehehe... moet er nie aan denken...
mido
quote:
Originally posted by eieregooie


Pioneer SE-450 jah... die moeten ze echt weer in de productie gooien! Want wat als 'ie nou kapot gaat? Hehehe... moet er nie aan denken...


Heb je een fotow van dat ding?? Ik zou niet weten hoe die er uit ziet!

En ik ben te lui om te gaan zoeken op het net! :)

whehe

ik heb nu in ieder geval de ProDJuser gekocht en ik moet zeggen dat is een HELE grote vooruitgang geweest!!

Het is een stuk duidelijker alleen moet ik wel te kennen geven dat als de muziek wat zachter staat dat de kop telefoon snel te hard staat.

whehe

maar daar schijnt hij om bekend te staan dat hij zo hard kan! :)
eieregooie
Nee sorry, heb er geen plaatje van... Maar het is die ene waar veel DJ's mee draaiden voor de Technichs 700
Henkie_henk
ghehe die mido loopt in 40 posts te zegge dat ie geen tijd heeft op ze werk om koptelefoon te testen?? ONdertussen loopt ie halve forum af te replyje..



ik heb hele fatte stukke koptelefoon.. wel draadloos.. maar dan die 2 oorstukken heb k los.. dubbel draadloos eigenlijK!

mido
quote:
Originally posted by Henkie_henk
ghehe die mido loopt in 40 posts te zegge dat ie geen tijd heeft op ze werk om koptelefoon te testen?? ONdertussen loopt ie halve forum af te replyje..



ik heb hele fatte stukke koptelefoon.. wel draadloos.. maar dan die 2 oorstukken heb k los.. dubbel draadloos eigenlijK!


Heeej joh!
Dan moe juh wel ff lesuh he! :)

De rede dat ik dat ding niet kon testen is omdat ik op mijn werk zat!
En het schiet me nu eigenlijk wel te binnen dat ik het er eens met mijn baas over moet dat hij daar een paar SLetjes neer moet gaan zetten met een leuke XTC ertussen ofsow! :)
total woot
SENHEISER HD210 RULES!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement