|
Noem is een goeiuh koptelefoon.....
|
View this Thread in Original format
| mido |
Ik ga zaterdag een nieuwe koptelefoon halen.
Maar ik zou dus echt niet weten welke nou een beetje goed is.
Ik wilde die Sony hebben die Tiësto ook heeft.
Maar die vind ik een beetje aan de prijs.
Wat zijn leuke alternatieven?
Ik wil maximaal 115 € uitgeven voor zo'n ding.
Dat zal toch wel moeten lukken?? |
|
|
| DJ_Siesta |
Sony MDR v700 ofcourse, draai ik nu mee, en perfect
alleen wel duur, iets goedkoper is de
Prodjuser SPL-127 stereo hoofdtelefoon (127 dB !!)
Verkoopprijs: 58,54 p.stuk incl. BTW
deze had ik eerst, doetet prima
plaatje |
|
|
| Flippe |
mischien is dit iets:
Deze Link
WEet t ook niet, kan goed zijn dat dat helemaal geen goede thread is maar wie weet :) |
|
|
| Little Theseus |
We hebben ook een koptelefoontret gehad in t hollandforum, alleen ik heb geen zin om te graven :)
Datgene wat er uitkwam was dat Sennheiser de beste koptelefoons heeft. Kun je heel goedkoop bij de mediamarkt halen btw.
Verder kun je voor een eurootje of vijftien bijv. op de capi op schiphol plaza een prachtige draadloze sony halen. Goede geluidskwaliteit/volume en sluit perfect je oren af; en draadloos natuurlijk! |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Sony MDR v700 ofcourse, draai ik nu mee, en perfect
alleen wel duur, iets goedkoper is de
Prodjuser SPL-127 stereo hoofdtelefoon (127 dB !!)
Verkoopprijs: 58,54 p.stuk incl. BTW
deze had ik eerst, doetet prima
plaatje |
Ik lees op verschillende sites dat die koptelefoon van het plaatje de beste opvolger is van de niet meer gemaakte Pioneer 450nogwat.
En zeker voor de prijs trekt hij me zeker aan.
Ik zie ook dat Tiësto hem voorheen gebruikt heb! :)
Tjek link maar nog meer bekende DJ's overigens.
http://www.licht-geluid.nl/diversen...koptelefoon.asp |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by mido
Ik lees op verschillende sites dat die koptelefoon van het plaatje de beste opvolger is van de niet meer gemaakte Pioneer 450nogwat.
En zeker voor de prijs trekt hij me zeker aan.
Ik zie ook dat Tiësto hem voorheen gebruikt heb! :)
Tjek link maar nog meer bekende DJ's overigens.
http://www.licht-geluid.nl/diversen...koptelefoon.asp |
jah, ik vondet echt een top ding, maar toen gingie stuk, en ik had wat geld over, dus toen kocht ik die sony. Beide zijn goed, maar de sony is scherper, de prodjuser is iets doffer. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jah, ik vondet echt een top ding, maar toen gingie stuk, en ik had wat geld over, dus toen kocht ik die sony. Beide zijn goed, maar de sony is scherper, de prodjuser is iets doffer. |
aha nah ik weet niet hoe de sony klinkt dus ik kan er niet over oordelen. En zal er dus ook geen last van hebben omdat ik het toch niet weet. whehe
Ow ik heb overigens net die PRODJUSER gehaald! :)
Op goed vertrouwen van jullie! whehe
Ik heb hem namelijk nog niet gehoord. Had ik geen tijd voor omdat het tijdens werktijd was. |
|
|
| TranceFool |
| Sony MDR-V600 is ook errug goed :) (heb ik zelf namelijk:p) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sony MDR-V600 is ook errug goed :) (heb ik zelf namelijk:p) |
Te laat! whahaha |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by mido
Te laat! whahaha |
Werktie flex?? |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Werktie flex?? |
Ik heb hem nog niet kunnen testen. Want ik zit nog op mijn werk.
Maar ik had eerst een "open" Sennheiser die gaar was.
En het mixen ging wel aardig op zich.
Maar zou het mixen er nu door echt op vooruit gaan?? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by mido
Te laat! whahaha |
ik vattem nie echt:rolleyes: :p , hebbie em al gekocht?
edit: ja dus :D |
|
|
|
|