|
Over gepitched of niet?
|
View this Thread in Original format
| mido |
Hallow dan! :)
Ik heb thuis 2 MKII-tjes staan die opgevoerd zijn. Zo heb ik ze gekregen en zo heb ik er ook op leren draaien.
Maar ik neem aan dat als ik een keer ergens moet gaan draaien dat er dan tafels staan die niet zijn opgevoerd.
1. Ga ik dan op mijn bek als dat gebeurd?
2. Wat is makkelijker als ze originele snelheid staan of opgevoerd??
Wie ken mij de antwoorden geven? |
|
|
| DJ_Siesta |
| sinds wanneer kan je dat dan opvoeren?> |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
sinds wanneer kan je dat dan opvoeren?> |
Ik heb het zelf niet gedaan.
Maar wat ik er van weet is dat je het plateau eraf moet halen. En dan de bovenste kap.
En dan vind je daar 2 schroevjes voor zover ik weet. En 1 daarvan is voor de rem en de ander voor de pitch control. En daar kun je het dus mee afstellen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by mido
Ik heb het zelf niet gedaan.
Maar wat ik er van weet is dat je het plateau eraf moet halen. En dan de bovenste kap.
En dan vind je daar 2 schroevjes voor zover ik weet. En 1 daarvan is voor de rem en de ander voor de pitch control. En daar kun je het dus mee afstellen. |
hmmm, echt nooit van gehoord, denk niet dattet erg veel uitmaakt |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hmmm, echt nooit van gehoord, denk niet dattet erg veel uitmaakt |
Ik weet wel dat de pitch nu super gevoelig is. Ik hoef hem maar 1 klein tikje te geven of hij loopt te snel of te langzaam. Kan nog wel eens irritant wezen. |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb er ook nog nooit van gehoord.....maar het klinkt nie echt normaal. Waarom aan je tafel sleutelen???? Het doel snap ik nie echt eigenlijk. Mij lijkt zo te horen dat je daar echt wel last van krijgt jah....als je niet anders gewend bent :) |
|
|
| Jukx |
| mij lijkt het makkelijker te zijn als je weer op een normale gaat draaien.. je bent nu namelijk een super gevoelige pitch gewend. |
|
|
| Jukx |
| het lijkt mij juist wel handig eigenlijk.. je hebt namelijk een veel groter bereik dan. je moet alleen wel een stuk nauwkeuriger zijn. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jukx
het lijkt mij juist wel handig eigenlijk.. je hebt namelijk een veel groter bereik dan. je moet alleen wel een stuk nauwkeuriger zijn. |
ja ok maar 10 plus en min pitch lijkt me toch wel voldoende bereik ofnie? (of 8 weet eigenlijk nie hoeveel een sletje heeft) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ja ok maar 10 plus en min pitch lijkt me toch wel voldoende bereik ofnie? (of 8 weet eigenlijk nie hoeveel een sletje heeft) |
Sletjes gaan inderdaad standaard tot + 8 en - 8.
En het heeft inderdaad met het bereik te maken.
En waarom ik ze niet terug zet naar standaard is dat ik bang ben ze te slopen. Dat zie ik ook niet echt zitten.
Want je schijnt namelijk problemen met de rem te kunnen krijgen. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by mido
Sletjes gaan inderdaad standaard tot + 8 en - 8.
En het heeft inderdaad met het bereik te maken.
En waarom ik ze niet terug zet naar standaard is dat ik bang ben ze te slopen. Dat zie ik ook niet echt zitten.
Want je schijnt namelijk problemen met de rem te kunnen krijgen. |
vinnet nog steeds vaag.....die persoon die hem had opgevoerd had niet genoeg aan een 8% pitch??? als je een plaat heb van 140 bpm kan je dan ongeveer een plaat mixen van 129 tot 151 bpm......snap niet wrom die nog sneller moet zijn:rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| eehh jongens? sletjes??? leg es uit? |
|
|
|
|