|
New Year's Evening, what to do? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Cocoon NYE 2008
31 December 2007 22:00 - 06.00
Maassilo Rotterdam
VVK 50€ Deur 65€
Sven Väth
Chris Tietjen
Loco Dice
Gregor Tresher
Bart Skils
Chip & Dale
Dr. Lektroluv
Secret Cinema
Miss Monica
Darko Esser |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Cocoon NYE 2008
31 December 2007 22:00 - 06.00
Maassilo Rotterdam
VVK 50€ Deur 65€
Sven Väth et al |
Jammer dat het in Rotterdam is en behoorlijk aan de prijzige kant :thepirate
Echt, in die stad wil ik nog nie dood gevonden worden, laat staan oudjaarsavond vieren :nervous: |
|
|
| domineesje |
| geen flauw benul van |
|
|
| Kelly* |
ik zou het ook niet weten
blijkbaar wil de vriend naar een danscafeeke waar hij fotograaf speelt maar da zie ik niet echt zitten... den eerste niefjaar in 3 jaar dat ik niet moet werken ben ik niet van plan in da bepaalde cafeeke te kruipen. belachelijke muziek en belachelijk volk :whip: |
|
|
| CygnusX |
Mijn vriendin moet werken met oudnieuw, ze heeft de 31ste de late (tot 21u) en de 1ste de vroege (om 7u). Tzal dus dit jaar rustig worden voor mij (of net niet :D).
We gaan waarschijnlijk eerst thuis eten bij vrienden en daarna eventueel op café. Geen grote parties meer de laatste jaren. |
|
|
| Progrez |
| Elk jaar opnieuw wordt de lokroep groter om deze avond al om 22u het bed op te zoeken en zo "neen" te zeggen tegen hét grijze-massa-gebeuren bij uitstek. |
|
|
| Kelly* |
ik wil mij gewoon amuseren met vrienden...
maarja, dat wil ik ieder weekend ;) |
|
|
| Glexx |
 |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by Kelly*
ik wil mij gewoon amuseren met vrienden...
maarja, dat wil ik ieder weekend ;) |
+1 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Elk jaar opnieuw wordt de lokroep groter om deze avond al om 22u het bed op te zoeken en zo "neen" te zeggen tegen hét grijze-massa-gebeuren bij uitstek. |
Mijn vriendin heeft het vorig jaar op die manier gedaan, maar het is toch ook niet alles. :p Ik moet wel zeggen dat ik buitenshuis een oersaaie nacht heb beleefd. Gelukkig kwam Luc me af en toe 's entertainen met zijn dronkemanspraat :D
Dit jaar wsch ergens op het gemak bij vrienden thuis. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| nog twee maanden en ik heb der nog steeds geen idee van wat ik die avond ga doen. De kans wordt dus groter dat ik gewoon thuis blijf. |
|
|
| FUSyke |
31/12/07 Deetron @ Fuse
Dit is al een kanshebber :) Hopelijk komt er nog een leuke naam bij! |
|
|
|
|