return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
New Year's Evening, what to do? (pg. 2)
View this Thread in Original format
FUSyke
Cocoon NYE 2008

31 December 2007 22:00 - 06.00
Maassilo Rotterdam
VVK 50€ Deur 65€

Sven Väth
Chris Tietjen
Loco Dice
Gregor Tresher
Bart Skils
Chip & Dale
Dr. Lektroluv
Secret Cinema
Miss Monica
Darko Esser
Loraine
quote:
Originally posted by FUSyke
Cocoon NYE 2008

31 December 2007 22:00 - 06.00
Maassilo Rotterdam
VVK 50€ Deur 65€

Sven Väth et al

Jammer dat het in Rotterdam is en behoorlijk aan de prijzige kant :thepirate
Echt, in die stad wil ik nog nie dood gevonden worden, laat staan oudjaarsavond vieren :nervous:
domineesje
geen flauw benul van
Kelly*
ik zou het ook niet weten
blijkbaar wil de vriend naar een danscafeeke waar hij fotograaf speelt maar da zie ik niet echt zitten... den eerste niefjaar in 3 jaar dat ik niet moet werken ben ik niet van plan in da bepaalde cafeeke te kruipen. belachelijke muziek en belachelijk volk :whip:
CygnusX
Mijn vriendin moet werken met oudnieuw, ze heeft de 31ste de late (tot 21u) en de 1ste de vroege (om 7u). Tzal dus dit jaar rustig worden voor mij (of net niet :D).

We gaan waarschijnlijk eerst thuis eten bij vrienden en daarna eventueel op café. Geen grote parties meer de laatste jaren.
Progrez
Elk jaar opnieuw wordt de lokroep groter om deze avond al om 22u het bed op te zoeken en zo "neen" te zeggen tegen hét grijze-massa-gebeuren bij uitstek.
Kelly*
ik wil mij gewoon amuseren met vrienden...
maarja, dat wil ik ieder weekend ;)
Glexx
jeronimo_jd
quote:
Originally posted by Kelly*
ik wil mij gewoon amuseren met vrienden...
maarja, dat wil ik ieder weekend ;)

+1
TOR
quote:
Originally posted by Progrez
Elk jaar opnieuw wordt de lokroep groter om deze avond al om 22u het bed op te zoeken en zo "neen" te zeggen tegen hét grijze-massa-gebeuren bij uitstek.

Mijn vriendin heeft het vorig jaar op die manier gedaan, maar het is toch ook niet alles. :p Ik moet wel zeggen dat ik buitenshuis een oersaaie nacht heb beleefd. Gelukkig kwam Luc me af en toe 's entertainen met zijn dronkemanspraat :D

Dit jaar wsch ergens op het gemak bij vrienden thuis.

FCB_Fanatic
nog twee maanden en ik heb der nog steeds geen idee van wat ik die avond ga doen. De kans wordt dus groter dat ik gewoon thuis blijf.
FUSyke
31/12/07 Deetron @ Fuse

Dit is al een kanshebber :) Hopelijk komt er nog een leuke naam bij!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement