|
New Year's Evening, what to do? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceGenetic |
| Als ik genoeg volk meekrijg, dan zal het Heaven worden denk ik.. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Verder is er nog Extrema.
|
31-12-07 Extrema NYEve
Klokgebouw, Strijp-S, Eindhoven
Booka Shade live
Fedde Le Grand
Dr Lektroluv
Ben Sims
Tiefschwarz (Ali)
Erick E
Rene Amesz
Michel De Hey
Steve Rachmad
Remy
Funkerman
Joris Voorn live
Eric De Man
...
http://nye.extrema.nl/
Het Cocoon-feestje is ver voor Nieuwjaar. Dit is alvast dichterbij en een uitstekende line up! Nog effe afwachten welke namen er nog bijkomen bij Happy en in de Fuse. |
|
|
| FUSyke |
Voor kerstavond:
Retro Xmas @ Tropicana: Georges - Laurent Warin - Jan - Sven Lanvin |
|
|
| FUSyke |
31/12:
Marko & Neon @ Tropicana
Tiefschwarz @ Dirty Dancing |
|
|
| Glexx |
Bij ons lijkt het ook Heaven te gaan worden...
Is er al iets bekend van dj's? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Glexx
Bij ons lijkt het ook Heaven te gaan worden...
Is er al iets bekend van dj's? |
Nopes. Vorig jaar hebben ze op voorhand ook geen line-up bekend gemaakt. Toen draaiden Laurent Wery en Yves V. |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nopes. Vorig jaar hebben ze op voorhand ook geen line-up bekend gemaakt. Toen draaiden Laurent Wery en Yves V. |
Yves-V zal blijkbaar ook dit jaar terug op Heaven staan.
Bron: zijn MySpace. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Glexx
Yves-V zal blijkbaar ook dit jaar terug op Heaven staan.
Bron: zijn MySpace. |
De website staat momenteel ook online: http://www.id-t.be/Heaven/fullsite/
De line-up staat er ook: Yves V & Brian V |
|
|
| Config |
| wow; dikke namen :p |
|
|
| Gladius |
| draaien er nergens geen goei trance dj's? =< |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
draaien er nergens geen goei trance dj's? =< |
in het buitenland zult ge der wel vinden, maar hier in België zou ik der niet teveel op hopen :p |
|
|
| Gladius |
| jah k holland dan =) |
|
|
|
|