|
Svenson & Gielen - We know...
|
View this Thread in Original format
| Trancefella |
så, vilken är bäst? måste bara få veta...
:) |
|
|
| 303 |
| jag håller originalet högre... |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Gielen Remix Rulez!!! :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Håller med dom flesta här, Gielen mixen är snäppet bättre.
bra mycke mer uplifting tycker jag...
;) |
|
|
| NordLight |
Gielen måste jag nog säga.
Greetz
NordLight |
|
|
| King of Clubs |
| Gielen Mixen är lätt bättre.. |
|
|
| Trancefella |
tack för all respons!
så ni tror att den skulle [Gielen Remix] gå hem på ett disco?
ha'et! |
|
|
|
|