return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Monday Bar Lucia Cruise 13-14 december (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akia
Ingen Future Loung den här kryssen heller...:(
Laszlo
Inga namn som direkt får mig att lyfta på ögonbrynen heller men vem bryr sig, vi åker ändå =)
euphoria_ibiza
fatter ikke helt hva dere klager på for de navnene her hadde norske publiken fått helt noia hvis vi hadde hatt samme lineup'n hjemme..

stoneface and terminal og ronski speed et av de største navnene ifra tyskland fortiden mange ifra hjemlandet blir lei pvd selvom han er den regjerende dj om dagen

sean tyas leverer og leverer skal være enig med de fleste he's nr 1 on remakes ;)

kyau vs albert ...behøver ikke engang nevne noen eksempler de er så godt etablert i clubscenen

bare det her er nok til å stille opp i hvertfall for min del :)

hmm hvis man skulle variere litt
hva med faithless[sister bliss]..checmical brothers..moby.og.christopher lawrence.. ;)
Akia
Blir ingen kryss för mig den här gången, så mycket som behöver köpas till nya lägenheten. Men jag har 2 kompisar som söker varsin biljett, PM:a mig om du vill sälja!
hustler
quote:
[i][b]
Kyau & Albert
Ronski Speed
Stoneface & Terminal
Sean Tyas

Dom är ju tighta, resten har jag ingen aning om vilka det är men alltid kul med nytt nytt blod.
ILoveIbiza
-15- 15

:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Vizay
tyvärr blir det ändrade planer för mig ang. den här kryssen.

Har blivit tjall med min lön så jag kommer inte ha råd att åka desvärre :(
Men det kommer ju iaf en kryss i vår så :)
Pisch
Men Pizay! Vad håller du på med? Styr upp! Trodde vi skulle ha en liten Trancedance reunion.
Crillz0r
Im there! Ser mest fram emot Pavo, hoppas han spelar så hårt som han gjorde på Sensation Black 2004. :D
Vizay
quote:
Originally posted by Pisch
Men Pizay! Vad håller du på med? Styr upp! Trodde vi skulle ha en liten Trancedance reunion.

I know, suger som fan men universitetet som är min arbetsgivare håller stenhårt på en utbetalningsbatch per månad :(

Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
I know, suger som fan men universitetet som är min arbetsgivare håller stenhårt på en utbetalningsbatch per månad :(

Men Viz, det är ju bara att byta arbetsgivare ;)
Vizay
quote:
Originally posted by Pjox
Men Viz, det är ju bara att byta arbetsgivare ;)

inte en chans! 120 pix i timmen för att göra zip nada ing nothing...trooooor inte det va ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement