return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Monday Bar Lucia Cruise 13-14 december (pg. 3)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
inte en chans! 120 pix i timmen för att göra zip nada ing nothing...trooooor inte det va ;)


Säker att du inte vill byta? 90 spän och... ha tråkigt och bytablöjor? Va känner du dig inte sugen? ;)

För övrigt måste jag ta mig till någon fest... Var hundra år sen sist. Något man bör gå på?

Ni som ska på kryssen får ha det så himmla kul =)
Vizay
quote:
Originally posted by Pjox
Säker att du inte vill byta? 90 spän och... ha tråkigt och bytablöjor? Va känner du dig inte sugen? ;)

För övrigt måste jag ta mig till någon fest... Var hundra år sen sist. Något man bör gå på?

Ni som ska på kryssen får ha det så himmla kul =)


av någon anledning så känner jag mig inte lockad alls. Förstår inte riktigt varför men...nej helt enkelt ;)

känns inte som det är några dunderfester på gång nu närmsta månaden. Vet inte hur nyår ser ut men å andr asidan har jag inte orkat hålla koll heller iom att jag är utomlands då :D
Pjox
Sista OT inlägget från min sida.

quote:
Originally posted by Vizay
känns inte som det är några dunderfester på gång nu närmsta månaden. Vet inte hur nyår ser ut men å andr asidan har jag inte orkat hålla koll heller iom att jag är utomlands då :D


Nyår är jag helt ointresserad av, jag måste vara hemma med min "bebis" och så hur hon reagerar.
Men jag får väl hålla ögonen öppna i början på nästa år så att jag kan få dansa av mig lite granna.
Och kul att du ska åka bort på nyår. Jag tror jag läste vart du skulle men minns inte nu... nyvaken.
Laszlo
Jag värmer för Durand på fredag i linköping så kom bort och säg hej. Mer du(ra)nderfest än så blir det inte innan kryssningen =)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag värmer för Durand på fredag i linköping så kom bort och säg hej. Mer du(ra)nderfest än så blir det inte innan kryssningen =)



Jag ska komma å tagteama dig gullet ;)
JaL
hey guys,
I'm from germany and I have read of this party and the lineup sounds interesting. The flights are very cheap at the moment so will try to join the party. The problem is, that I neither can read nor speak swedish. Would you be so kind to sumarize the relevant things in english?
The thing I understand, that the party is on a ship and lasts from thursday evening to friday. But does this mean, that there is party all the time or how does it work? I also saw a table with the prices for the cabins. What do the different categories mean and where can I buy some tickets?
It would be great if you can give me some answers.

Cheers
Jens
ILoveIbiza
quote:
Originally posted by JaL
hey guys,
I'm from germany and I have read of this party and the lineup sounds interesting. The flights are very cheap at the moment so will try to join the party. The problem is, that I neither can read nor speak swedish. Would you be so kind to sumarize the relevant things in english?
The thing I understand, that the party is on a ship and lasts from thursday evening to friday. But does this mean, that there is party all the time or how does it work? I also saw a table with the prices for the cabins. What do the different categories mean and where can I buy some tickets?
It would be great if you can give me some answers.

Cheers
Jens



i think it's so difficoult that you find some tickets..
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Jag ska komma å tagteama dig gullet ;)


woho :)
jofawe
quote:
Originally posted by JaL
hey guys,
I'm from germany and I have read of this party and the lineup sounds interesting. The flights are very cheap at the moment so will try to join the party. The problem is, that I neither can read nor speak swedish. Would you be so kind to sumarize the relevant things in english?
The thing I understand, that the party is on a ship and lasts from thursday evening to friday. But does this mean, that there is party all the time or how does it work? I also saw a table with the prices for the cabins. What do the different categories mean and where can I buy some tickets?
It would be great if you can give me some answers.

Cheers
Jens



YOur first prooblem is to get tickets .. they are sold out since they were released .. :|
JaL
Damn,
but thanks a lot anyway.

Laszlo
quote:
"LINEUP & TIDER - VILL DU SPELA EN TIMME I SAILOR'S PUB PÅ TORSDAG KVÄLL?
Den dj som skulle spelat i Sailor's Pub på torsdagskvällen mellan 21-00 har tyvärr fått förhinder. Eftersom det dräller av djs med ambitioner och en massa bra musik tänkte vi fråga er istället. Vi letar efter tre personer som kan spela en timme var (CD) mellan 21-00. Musiken ska vara coola tracks, house, trance, electro mm och gärna lite klassiker. Vi vill dock INTE ha hårdare stuk som hardstyle, psy mm. Så.. om du ändå ska med på kryssningen och känner för att spela en timme, skicka oss ett mejl och berätta vad du vill göra. Har du sen en mix att skicka över eller som vi kan ladda ner (använd gärna skickafilen.se eller yousendit.com) så vore det jättebra.. men det är inte nödvändigt. Som tack bjussar vi på lite drinkbiljetter för dig och några vänner."


Passa på nu, Akia, och alla ni andra! :)
Akia
Då blir det ju lite FL i alla fall - underbart! Tyvärr ska jag inte med på den här kryssen då plånboken är lite tunn så här efter flytt och inflyttnings fest... Och innan jag ens funderar på att skicka in ett bidrag ska jag försöka lära mig att spela :crazy: inte alldeles lätt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement