|
Guess who's getting married? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by TOR
Wacht maar tot je dat geld nodig hebt voor verbouwingen :p |
Hebben we al aan gedacht hoor. Dat is geen probleem :)
En bij mij ist nie van moeten ze:p
Bedankt voor de felicitaties! |
|
|
| Xilver |
| Merci iedereen, en nee, 't is ni van moeten ;) |
|
|
| Bertn |
| Ik stel voor dat tom zijn trouwfeest dan ook meteen beta party V6 wordt. |
|
|
| Push2005 |
Anders zalt er toch nooit meer van komen :toothless
En de huurprijs voor de zaal is al direct opgelost dan :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Anders zalt er toch nooit meer van komen :toothless
En de huurprijs voor de zaal is al direct opgelost dan :p |
...en gratis drank voor alle BETAs. ik zie het al helemaal zitten, beke shaken met Tom zn grootmoederken:p |
|
|
| Haroddin |
| Congrats aan beide :) |
|
|
| eieregooie |
God ik wordt oud :nervous:
Iedereen die gaat trouwen, gefeliciteerd he :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by eieregooie
God ik wordt oud :nervous:
|
en dement op het vlak van spelling :stongue: |
|
|
| eieregooie |
| Busted :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
God ik wordt oud :nervous:
|
Jij zegt ut Ei! :toothless
Maar uhhh, proficiat beiden! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
Jij zegt ut Ei! :toothless
Maar uhhh, proficiat beiden! |
Als je op de koffie komt moet je maar gelijk een paar van die geraniums van je voor me meenemen :p |
|
|
|
|