|
Guess who's getting married?
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Joa, in Las Vegas heb'k Anja dus ten huwelijk gevraagd. En aangezien ze ja heeft gezegd, kunnen we dus stellen dat we nu officieel verloofd zijn :) De datum staat nog niet vast, maar tzal ergens in de lente van 2009 zijn waarschijnlijk (tenzij 08/08/08 nog vrij is, maar daar vrezen we wa voor). |
|
|
| Real |
| Een dikke proficiat sloeberkes. Ik zal die datum alvast vrijhouden. :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
Mooi mooi, proficiat! :)
Waar een internetforum al niet goed voor is hé :D |
|
|
| Devilex |
Alé proficiat :)
Las Vegas is er wel de ideale plaats voor natuurlijk, zeker beetje te veel films gezien ;) . Ge kon u ginder ook direct laten trouwen hebben door nen Elvis of een Alien. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Joa, in Las Vegas heb'k Anja dus ten huwelijk gevraagd. |
Gepland of een ingeving van het moment?
Benieuwd op welke manier de romanticus in Tom naar boven is gekomen :)
Hoe dan ook gefeliciteerd :)
Wij verwachten uiteraard een uitnodiging voor de receptie :p |
|
|
| Push2005 |
Vet, Congrats :)
De oude garde BeTa's groeit op, hehe
Who's next, Benny ? :toothless |
|
|
| Kelly* |
| Dikke proficiat!:D |
|
|
| FUSyke |
Dikke proficiat!!!
Voor 08/08/08 zult ge in het stadhuis en kerk mss nog wel plaats hebben. Maar om een goede feestzaal te vinden zult ge al chance moeten hebben. Ikzelf trouw op 01/08/08. We hebben onze zaal al meer dan een jaar op voorhand gebookt en het was dan al maar juist op tijd. Stadhuis en kerk zijn ook al geregeld. Deze zondag zijn we naar een trouwbeurs geweest en gisteren bij een ceremoniemeester. Er valt veel aan te regelen en het kost veel geld. Trouw je ook voor de kerk of alleen voor het stadhuis? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Who's next, Benny ? :toothless |
FUSyke dus :)
Tenzij iemand hem nog voor is |
|
|
| Devilex |
| We kijken allemaal richting Jasper :p |
|
|
|
|