|
Mix för nedladdning - 72 minuter (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
| quote: | Originally posted by 303
hmmm får 550... får väl försöka senare :D |
Vad är en 550 ?
Greetz
Okunning NordLight |
|
|
| King of Clubs |
| Grym mix! Du borde börja lira igen :) |
|
|
| Trancefella |
håller på o d-loada...
btw, vilken label ligger Ayu - M på/under?
letat tokig efter den... 12" då menat :)
ÅH!!! Electrique Boutique - Revelation [Ferry Corsten Remix] älskar den!!
mmmm... trance |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by NordLight
Vad är en 550 ?
Greetz
Okunning NordLight |
Det är väl 550 Server Unavailable? eller nåt sånt, rätta mig om jag har fel någon! :D |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Trancefella
håller på o d-loada...
btw, vilken label ligger Ayu - M på/under?
letat tokig efter den... 12" då menat :)
ÅH!!! Electrique Boutique - Revelation [Ferry Corsten Remix] älskar den!!
mmmm... trance |
Tjaba!
Ayumi ligger på AVEX Trax.
AVEX TRAX
Du kan köpa hennes skivor på bland annat....Yes Asia
Var precis inne och kollade - above & beyond remixen finns där.
I övrigt så ligger Avex katalog på de flesta online butiker...good luck!
Greetz
NordLight |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Grym mix! Du borde börja lira igen :) |
Thanx alot!
Jag får se när det blir nästa gång. Jag lovar att meddela dig här!
:D :D :D
NordLight |
|
|
| SWE_TRANCE |
tankar hem nu...
Återkommer med kommentar.. ;) |
|
|
| Jre |
| quote: | Originally posted by zapper
Downloading now...
About the mix, it's not a vinyl mix is it?
If so, where did you get "Midway - Monkey Forest"?
I'm dying to get my hands on that tune! |
I looking for that tune too on 12"
/Jre |
|
|
| Dj_ExOn |
Tackar! Nerladdas nu, kommer med comment senare i programmet.
:) |
|
|
| Trancefella |
varför sluta du spela?!?!
galet bra mix! [o med E.B. - Revelation [Corsten Remix] o midway - Monkey Forrest!! galet fint! :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
laddar ner nu.. hoppas att den är bra.. nej förrsten.. hoppas den är grym..:D
hare// GyLLe |
|
|
| 303 |
550 = no permission...
hmm får nog försöka med explorer...ewwww |
|
|
|
|