|
Mix för nedladdning - 72 minuter (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
| quote: | Originally posted by 303
550 = no permission...
hmm får nog försöka med explorer...ewwww |
Hmmmm - skumt! Har ingen aning varför det inte funkar för dig.
Har du en egen ftp?
Greetz
NordLight |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Trancefella
varför sluta du spela?!?!
galet bra mix! [o med E.B. - Revelation [Corsten Remix] o midway - Monkey Forrest!! galet fint! :) |
Tusen tack,
Jag slutade pga av att jag inte riktigt hade tid längre. Du vet... man jobbar mycket, skaffar fru & blir toffel :D
Greetz
NordLight |
|
|
| King of Clubs |
| Var brukade du spela nånstans? *Nyfiken i en strut* :) |
|
|
| x-dream |
Det har du gjort bra nordlight....Mycket skön mix måste jag få lova att säga....
Keep it up.... |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Var brukade du spela nånstans? *Nyfiken i en strut* :) |
Jag spelade på många olika fester & ställen (Gilda m.m) här i Stockholm, men även en hel del i Gbg. Jag har spelat väldigt mycket i Schweiz, lite i Tyskland, Portugal och även en gång på Ibiza (Pacha).
Greetz
NordLight |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by NordLight
Jag spelade på många olika fester & ställen (Gilda m.m) här i Stockholm, men även en hel del i Gbg. Jag har spelat väldigt mycket i Schweiz, lite i Tyskland, Portugal och även en gång på Ibiza (Pacha).
Greetz
NordLight |
Damn coolt.......Varit på så många ställen å lirat utomlands.....Wicked....
Det är bara att börja igen....:D :D |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är bara att börja igen....:D :D |
Jaa, det är det enda alternativet som jag ser det :D :D Stockholm skriker efter en grym trance DJ..
Men det är väl klart.. Har man fru, jobb och så, så är det väl kanske inte så lätt...
Gildas var "före min tid" om man säger så, men jag vet vad det var... och pascha på ibiza och massa ställen... imponerande! |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jaa, det är det enda alternativet som jag ser det :D :D Stockholm skriker efter en grym trance DJ..
Men det är väl klart.. Har man fru, jobb och så, så är det väl kanske inte så lätt...
|
Det kommer säkert nån spelning framöver. Jag lovar att posta det här. Men det finns många nya duktiga dj's här & i resten av landet. Min tid känns liksom lite över...
Greetz
NordLight
:eek:
(Glad över all nice feedback.) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by NordLight
Thanx alot!
Jag får se när det blir nästa gång. Jag lovar att meddela dig här!
:D :D :D
NordLight |
mig me:) |
|
|
| spoider |
| najs najs ska bli spännande att lyssna på jag bara älskar mixar :)) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by NordLight
Jag spelade på många olika fester & ställen (Gilda m.m) här i Stockholm, men även en hel del i Gbg. Jag har spelat väldigt mycket i Schweiz, lite i Tyskland, Portugal och även en gång på Ibiza (Pacha).
Greetz
NordLight |
att sluta efter att ha lirat på de ställena är för mig inte förståeligt.... lirar du på ibiza.... va fan slutar du för?? |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by reveal
att sluta efter att ha lirat på de ställena är för mig inte förståeligt.... lirar du på ibiza.... va fan slutar du för?? |
Ja du... som jag sa så har jag spelat på ibiza 1 gång. Det var ju inte så att man var bokad runt hela planeten 5 dar i veckan för 200.000 kronor per gång. Då hade jag nog hållt på fortfarande...
Det är jättekul att spela, men det är ett ganska slitit liv, plus att det knappt går att leva på det här hemma.
Så jobbar man mycket redan blir det svårt att orka med spelningar till 6 på morgonen...
Greetz
NordLight
:D |
|
|
|
|