|
העצומה להשבת טיאסטו לארץ
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
הנה לכם משהו שונה
ירון walter
חלק מכם מכירים אותו
פנה אלי שבוע שעבר ואמר לי שהוא רוצה לעשות עצומה להשבת טיאסטו
בתור וובמאסטר נענתי לחיוב לבקשה
אז הנה לכם עצומה להחזרת טיאסטו לארץ
קצת מוזר
קצת מזכיר את אילן עם מרקוס-שולץ
אבל בכל מקרה כנסו והצתרפו
http://tiesto.originalvsremix.com
:rolleyes: |
|
|
| uzi |
השאלה הכי חשובה היא מה אתם תעשו עם הרשימה הזו.
קודם צריכים לדבר עם מפיקים/ בעלי מועדונים שיכולים להרים את זה, הם גם ככה מעטים מאוד, כדי שתראו אם בכלל זה אפשרי.
אז עושים רשימה של אנשים שמוכנים לקנות כרטיס לארוע כזה, במידה ויתקיים.
ככה נהפכים לכח צרכני! |
|
|
| uzi |
| שימו לב שאתם עושים להם פרסום ויחצון אז אל תיהיו פראיירים, שתובטח לכם או לנרשמים הנחה\תמורה על זה. הם עוד יעשו כסף על העבודה שעשיתם בחינם, אז לא ליהיות דבילים. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני רק הפועל הרומני והמעצב הגרמני בכל הסיפור הזה
את השאלות שלך יש להפנות לירון וולטר |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| למה להביא אותו? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה להביא אותו? |
למה לא? אתה רואה אלטרנטיבה אחרת שנמצאת פה? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה להביא אותו? |
כי חוץ ממנו ועוד איזה חמישה, לא משתלם להביא אף אחד.
ככה שזה מסתכם לזה או כלום.
להביא תקליטן ב 1000 דולר ועוד טיסות, לינה, תחבורה וארוחות בשביל ארוע של 200 איש זה אשכרה מוגזם!
ראה את הדוגמה של אבוב אנד ביונד בישראל שבקושי מלאו חצי מהדום! |
|
|
| vit048 |
| תביאו אותו ועל הדרך את אנדי מור. מגיע לנו לראות אותו בפעולה לפחות פעם אחת. |
|
|
| sabi10 |
מי בכלל רוצה את טיאסטו....
תביא את אלי ופילה ממצרים...יותר טובים ויהיה יותר זול להביאם...
ג'ון אוקאלאהן, שון טיאס...(איך פספסתי אותו בציריך חודש שעבר..איך(...
אתה רוצה להביא כדי להרוויח כסף או כדי לשמוע דיג'י טוב... |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by sabi10
מי בכלל רוצה את טיאסטו....
תביא את אלי ופילה ממצרים...יותר טובים ויהיה יותר זול להביאם...
ג'ון אוקאלאהן, שון טיאס...(איך פספסתי אותו בציריך חודש שעבר..איך(...
אתה רוצה להביא כדי להרוויח כסף או כדי לשמוע דיג'י טוב... |
יצא לך יקר מדי לשמוע אותם.
בכל מקרה האתר שלכם לא עובד.
ואני יכול להגיד שאם טיאסטו בא לארץ אני מביא עד כ-10 אנשים. |
|
|
| Viber |
| תביאו כבר את גיטלמן\אלעד עמדי או שתשימו את הטראקים שלו בטרקטור סטודיו על מיקסוס אוטומטי מה זה כבר משנה... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by sabi10
תביא את אלי ופילה ממצרים, יותר טובים ויהיה יותר זול להביאם.
ג'ון אוקאלאהן, שון טיאס... |
+1
אבל זה ממש-ממש-ממש לא משתלם להביא אותם.
אלא אם כן יש לך לפחות איזה 150 איש שמוכנים לשלם 120 שקל בכניסה ואז זה רק מכסה עלויות בסיסיות, עבודה וטלפונים.
שלא נדבר בכלל כמה עבודה חינם יש בשביל להפיק את זה.
הם יצטרכו לארגן כמה הופעות כדי שיהיה קצת יותר קל לשאת את ההשקעה.
כדי להביא את טיאסטו הם יצטרכו לארגן את זה דרך מפיקים\מועדון מוכן, זה באמת יותר קל לעומת לארגן ארוע לבד.
זה גם משתלם להביא את השמות הגדולים כי זה (כמעט) רווח בטוח. |
|
|
|
|