return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
No Lifa Kina & Bonanza Electronic Crew Productions Presents:
View this Thread in Original format
Viperon
צמד חברות ההפקה BONANZA ELECTRONIC CREW ו-NO LIFA KINA חוברות יחדיו לערב מיוחד כמחווה
לסצינת המוסיקה האלקטרונית האיכותית המדשדשת בביצת המיינסטרים הישראלית...
ערב שכולו מוסיקה משובחת על טהרת הקלאב טראנס האפליפטי והאלקטרו....
בשנים האחרונות, סצינת המוסיקה האלקטרונית בישראל, די נרדמה, סצינה שפעם הייתה פורייה ועמוסת כל טוב
וגיחות מגה-דיג`ייז מחו"ל.
BONANZA ELECTRONIC CREW ו-NO LIFA KINA חוברות יחדיו במטרה לייצר ערב מיוחד של מוסיקה אלקטרונית משובחת, על טהרת הקלאב טראנס האפליפטי והאלקטרו המשובח.
אז אם גם אתם מאסתם בסטים קבועים,צפויים,מרדימים וידועים מראש של הדיג`ייז המיינסטרימים הישראלים,
ה1.11 הוא התאריך לו ייחלתם זמן רב, במועדון ה`סילבר` התל-אביבי ברחוב הרצל 146.
מועדון הסילבר ברחוב הרצל 146 בת"א, שופץ לאחרונה ובעל רחבת ריקודים רחבה + מתחם VIP + חצר

5 דיג`ייז מובילים יתנו לכם בראש...

:


DJ Kelly Stopek - Electro

House Kid - Electro & House

Victor Shabekov a.k.a. VAITOR - Uplifting Trance

InnerOx - Hard,Tech & Uplifting Trance

CRYSTAL LAKE a.k.a. Global Warming\Pavex\Sunny Inc. - Hardstyle


בנות: 20+ \ בנים 21+

מכירה מוקדמת: 30 ש"ח

לפרטים: אריאל 0506908950 \ קובי 0524434623 \ ויק 0544560033 \ תומר 0504844292

המקום מאובטח.

האירוע יונצח ע"י צלמים של אתרי: לילה, אטרף, רזדינט ועוד...

כתבה במקושרים:
http://www.mekusharim.co.il/news_read.asp?tid=109564
THE_BLUE_DRAGON
וגם אני שם
:gsmile:
Glenn-Holmes
התקשרו ואיימו עלי שאם אני לא יגיע זה ייגמר רע...;)

יאלה נבוא לפרגן
Vaitor
WOW!!!

המון תגובות אני רואה אהה
???

הרבה קהל יש כאן בטראנס אדיקט

:)
benji904
Looks very, very proper and decent..I think it's very worthwile supporting this one! ;) :p :tongue3
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Vaitor
WOW!!!

המון תגובות אני רואה אהה
???

הרבה קהל יש כאן בטראנס אדיקט

:)


אם אינך משקה את העץ אל תתפלא שאיננו צומח
uzi
חחחח
אם להופעות של שמות עם קריירה בין לאומית יש נוכחות דלה שלנו...
.A.Y.
אני שם!
אללההה עוד שעתיים לטירוף:whip:
MASTERsplinter
איך היה?
Glenn-Holmes
לא כמות מדהימה של אנשים משהו כמו 70 בשיא הערב אבל כבר התרגלנו לעובדה שאוהבי הטראנס בארץ מעדיפים לשבת בבית ולבכות על מר גורלם או לחלופין לצאת רק למסיבות שהם מארגנים.

הערב היה נחמד מאוד אחלה מוזיקה בחלק לא קטן מהערב והיתה אווירה טובה בערך משעה 1 ועד 3 וחצי אז כמות האנשים החלה להצטמצם

רוב האנשים שהיו לא נותרו אדישים והצטרפו לרחבה

regevaz
ומה הדבר הבא?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by regevaz
ומה הדבר הבא?


מה זאת אומרת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement