|
No Lifa Kina & Bonanza Electronic Crew Productions Presents:
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
צמד חברות ההפקה BONANZA ELECTRONIC CREW ו-NO LIFA KINA חוברות יחדיו לערב מיוחד כמחווה
לסצינת המוסיקה האלקטרונית האיכותית המדשדשת בביצת המיינסטרים הישראלית...
ערב שכולו מוסיקה משובחת על טהרת הקלאב טראנס האפליפטי והאלקטרו....
בשנים האחרונות, סצינת המוסיקה האלקטרונית בישראל, די נרדמה, סצינה שפעם הייתה פורייה ועמוסת כל טוב
וגיחות מגה-דיג`ייז מחו"ל.
BONANZA ELECTRONIC CREW ו-NO LIFA KINA חוברות יחדיו במטרה לייצר ערב מיוחד של מוסיקה אלקטרונית משובחת, על טהרת הקלאב טראנס האפליפטי והאלקטרו המשובח.
אז אם גם אתם מאסתם בסטים קבועים,צפויים,מרדימים וידועים מראש של הדיג`ייז המיינסטרימים הישראלים,
ה1.11 הוא התאריך לו ייחלתם זמן רב, במועדון ה`סילבר` התל-אביבי ברחוב הרצל 146.
מועדון הסילבר ברחוב הרצל 146 בת"א, שופץ לאחרונה ובעל רחבת ריקודים רחבה + מתחם VIP + חצר
5 דיג`ייז מובילים יתנו לכם בראש...
:
DJ Kelly Stopek - Electro
House Kid - Electro & House
Victor Shabekov a.k.a. VAITOR - Uplifting Trance
InnerOx - Hard,Tech & Uplifting Trance
CRYSTAL LAKE a.k.a. Global Warming\Pavex\Sunny Inc. - Hardstyle
בנות: 20+ \ בנים 21+
מכירה מוקדמת: 30 ש"ח
לפרטים: אריאל 0506908950 \ קובי 0524434623 \ ויק 0544560033 \ תומר 0504844292
המקום מאובטח.
האירוע יונצח ע"י צלמים של אתרי: לילה, אטרף, רזדינט ועוד...
כתבה במקושרים:
http://www.mekusharim.co.il/news_read.asp?tid=109564 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
וגם אני שם
:gsmile: |
|
|
| Glenn-Holmes |
התקשרו ואיימו עלי שאם אני לא יגיע זה ייגמר רע...;)
יאלה נבוא לפרגן |
|
|
| Vaitor |
WOW!!!
המון תגובות אני רואה אהה
???
הרבה קהל יש כאן בטראנס אדיקט
:) |
|
|
| benji904 |
| Looks very, very proper and decent..I think it's very worthwile supporting this one! ;) :p :tongue3 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Vaitor
WOW!!!
המון תגובות אני רואה אהה
???
הרבה קהל יש כאן בטראנס אדיקט
:) |
אם אינך משקה את העץ אל תתפלא שאיננו צומח |
|
|
| uzi |
חחחח
אם להופעות של שמות עם קריירה בין לאומית יש נוכחות דלה שלנו... |
|
|
| .A.Y. |
אני שם!
אללההה עוד שעתיים לטירוף:whip: |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא כמות מדהימה של אנשים משהו כמו 70 בשיא הערב אבל כבר התרגלנו לעובדה שאוהבי הטראנס בארץ מעדיפים לשבת בבית ולבכות על מר גורלם או לחלופין לצאת רק למסיבות שהם מארגנים.
הערב היה נחמד מאוד אחלה מוזיקה בחלק לא קטן מהערב והיתה אווירה טובה בערך משעה 1 ועד 3 וחצי אז כמות האנשים החלה להצטמצם
רוב האנשים שהיו לא נותרו אדישים והצטרפו לרחבה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by regevaz
ומה הדבר הבא? |
מה זאת אומרת? |
|
|
|
|