return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[17-11-2007] Luminosity presents Phynn & Friends - Club Poema, Utrecht (NL) (pg. 2)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Loraine
Poema he, nie Puma :p
Maar goed, hier wil ik dus echt wel bij zijn. Ik voel gewoon dat het een vet goed feest gaat worden :D


zag't ook maar te lui om te editen
LeonB
quote:
Originally posted by Gladius
ik baseer me enkel op tracklists & je recente werk.

heb net weer een echte trancer af ;) Ga je binnenkort wel horen schat ik.
MindP
Haha, ik wou dat je vanavond al in Utrecht stond :)
Al was eergisteren ook helemaaaaaaaaaal niet slecht ;)

Ps, het is nu ook mogelijk tickets via de mail te bestellen: luminosity [at] live.nl
TOR
quote:
Originally posted by Gladius
heb nochtans heel veel zin in een TRANCE party


Die tijd is voorbij en ik kan die evolutie alleen maar positief noemen. Avonden zijn een stuk gevarieerder en boeiender nu.

Thumbs up voor Leon ook, die telkens origineel uit de hoek komt en verschillende genres combineert.
Further Instructions = :crazy:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by TOR
Die tijd is voorbij en ik kan die evolutie alleen maar positief noemen. Avonden zijn een stuk gevarieerder en boeiender nu.


vorige week duidelijk niet naar Trancesession geweest, het was idd gevarieerder dan een hele avond trance, maar zeker niet boeiender :(
Gladius
quote:
Originally posted by LeonB
heb net weer een echte trancer af ;) Ga je binnenkort wel horen schat ik.

lekker, kijk er naar uit!

quote:
Originally posted by TOR
Die tijd is voorbij en ik kan die evolutie alleen maar positief noemen. Avonden zijn een stuk gevarieerder en boeiender nu.

ik ga nog maar heel af en toe naar een trance evenement, maar wat ik de laatste tijd hoorde was iig niet naar m'n zin. Er zijn inderdaad enkele producers -Gareth Emery komt meteen bij me op- die geslaagd andere genres in hun sound mengen, maar het merendeel van de dj's die voordien enkel trance draaiden draaien nu vaak te hard voor mij. En dat vind ik juist spijtig, dat events zoals Trance Energy nog amper iets met trance te maken hebben, en je heel de avond tevergeefs ligt te hopen op enkele ECHTE tranceplaten.
Push2005
quote:
Originally posted by Gladius
hopen op enkele ECHTE tranceplaten.


Bijna niemand maakt ze nog; dus kunnen ze ook niet gedraaid worden... Jammer maar helaas :)
Gladius
quote:
Originally posted by Push2005
Bijna niemand maakt ze nog; dus kunnen ze ook niet gedraaid worden... Jammer maar helaas :)

Ze worden bijna niet gedraaid, maar ze zijn er nog imo =)
Config
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
vorige week duidelijk niet naar Trancesession geweest, het was idd gevarieerder dan een hele avond trance, maar zeker niet boeiender :(


Trancefusion :p Ik vond het zeker niet slecht. Die set van MIKE was een van de beste die ik van hem gehoord heb de laatste tijd. Lekker neotrancy begin, beetje progressive, en afsluiten met een laatste uurke trance: was dik in orde :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Trancefusion :p Ik vond het zeker niet slecht. Die set van MIKE was een van de beste die ik van hem gehoord heb de laatste tijd. Lekker neotrancy begin, beetje progressive, en afsluiten met een laatste uurke trance: was dik in orde :)


vooral de eerste uren konden mij niet boeien (zoals ik al eerder heb gezegd). De eerste dj heeft een aantal leuke platen gedraaid, maar daar bleef het bij. Michael Forzza vond ik de zwakste dj van de avond, qua platenselectie dan toch. Kon mij echt niet boeien. Draaide verschillende platen met een goeie build-up, maar dat eindigde dan in een gekletter van geluid dat op totaal niks trok. Het moet voor mij absoluut geen trance zijn, maar in de tracks die hij draaide zat absoluut NIKS ... Het eerste uur van M.I.K.E. kon mij daarna ook niet echt bijzonder boeien, het is pas daarna dat het beter werd.

en de beste set die ik recentelijk van MIKE nog heb gehoord, is die van op Illusion 19, meer dan een jaar geleden :)

MindP
Overigens, het is mijn verjaardag de 19de dus mensen zonder cadeau'tje komen er niet in!:toocool: :tongue2
Loraine
Schooier! :tongue2
Daar kun je de Vlamingen echt niet mee lokken heur :o
Zal je ze toch echt een Juupke aan moeten bieden hihi
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement