|
[17-11-2007] Luminosity presents Phynn & Friends - Club Poema, Utrecht (NL) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
die tiesto tracklist zou wel hartjes breken in de NOXX bij de TMF-fanboys die het op 18 years illusion nog ni geleerd hadden :D |
Alsof die nog naar Tiësto zouden gaan, de hype onder de TMF'ers en bijhorende breezah's is tegenwoordig Tokio "Ik zie eruit als een verwijfde egel" Hotel :p |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Alsof die nog naar Tiësto zouden gaan, de hype onder de TMF'ers en bijhorende breezah's is tegenwoordig Tokio "Ik zie eruit als een verwijfde egel" Hotel :p |
haha lol :stongue: ... but so true :o
die tracklist doet me eerlijk gezegd ook weer twijfelen om alsnog naar Noxx af te zakken binnenkort, hoewel ik 35 euro verschrikkelijk veel geld vind voor zo'n club-evenement :nervous:
daarbij bestaat dan ook nog eens de grote kans dat die "fanboys" toch weer nog naar Antwerpen af te zakken om gewoon 'acte de presence' te geven, te tonen dat ze geld hebben om vervolgens weer de hele avond stil te staan met als resultaat niks van sfeer...:( |
|
|
| LeonB |
| quote: | Originally posted by Gladius
Bolier als eerste. betekent dat dat je échte trance gaat draaien? =)
ben nu mss wel geïnteresseerd. 4 uur phynn, damn! |
njeh ik denk: diep (maar melodieus) beginnen, bouwen naar trancy (maar niet te snel), daarna zal Galen t oppikken en ik schat dat hij dan trancy doorgaat :) |
|
|
| MindP |
Ben erg benieuwd hoe Leon de aftrap zal verzorgen, heb bv de intro mix van Summernight Confessions nog nooit live gehoord... :eyespop: :crazy:
Ps, de flyer is updated en ik heb wat algemene info toegevoegd. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by LeonB
njeh ik denk: diep (maar melodieus) beginnen, bouwen naar trancy (maar niet te snel), daarna zal Galen t oppikken en ik schat dat hij dan trancy doorgaat :) |
sounds tempting =) |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| Loraine |
Wordt zeker beter dan de Black Hole Label Nicht.
Al draaide Le Steur een echt gewaagde set daar van8. |
|
|
| MindP |
Is er al bekent wie er definitief gaan?
Lijkt me er leuk wat TA-BE members te meetuh ;) |
|
|
|
|