|
קליפים מהמסיבות של NEXT - youtube
|
View this Thread in Original format
| romigi |
ואלק גיל אתה פושע אתה, ראיתי את הקליפ והתחלתי לבכות..
למי שלא קלט מי זה הנודניק עם החולצה של הקרים שכל הזמן טיפס אז זה הייתי אני בגיל 18.. ללא ספק אחת המסיבות הכי טובות שהייתי בהן. ארמין פעם ראשונה והפעם הכי טובה שהוא היה בארץ..
קשה לי לתאר מה הלך שם בין 6 ל- 7 בבוקר אבל היה מדהים.
קיצר גיל, למרות שאתה מריר כיום אתה בהחלט יודע להחזיר לרגעים יפים.
תודה. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!!!אתה יצאת אחד הפושעים במסיבה הזאת
לפחות עשית קצת צחוקים לוידאו שלי
אם ארמין היה באמת זורק את הפטיפון המקולקל זה היה צריך להיות עליך
חחחחחחחח...:haha: |
|
|
| black_mammmba |
הייתה מסיבה שטיאסטו ניגן ביום העצמאות בירקון.
יש מצב לקליפ?
אם אני זוכר נכון כאשר הוא השיק בארץ את הדיסק
JUST BY:eyespop: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
הייתה מסיבה שטיאסטו ניגן ביום העצמאות בירקון.
יש מצב לקליפ?
אם אני זוכר נכון כאשר הוא השיק בארץ את הדיסק
JUST BY:eyespop: |
טיאסטו היה בגני תארוכה, אולי אתה מתכוון לזה...
הייתי שם, חצי מהסט היה טראנס. היה נחמד מאוד.
זה היה באולם כזה עם מסכים, נתן תחושה של
MINI ID&T |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
בעע אני שונא את ג'אסט בי
וואלה לא הלכתי |
|
|
| black_mammmba |
אני לא מאמין.
אולי זה רק 21 שניות. אבל הלו 21 שניות שגרמו לי להזיל דמעות.
אני מתקשה לכתוב את התחושה שחשתי כאשר ראיתי את הקליפ.
במילה אחת
W-O-W
למישהו יש תמונות מהאירוע ?
אמרין נראה שם כמו חתן על הכתפים. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| יש באתר לילה שצילמתי |
|
|
| uzi |
| גיל שיחק אותה פה עם הסרטים! |
|
|
|
|