|
תוצאות דירוג התקליטנים של טראנס אדיקט
|
View this Thread in Original format
| uzi |
אחלה תוצאות לדעתי!
יפה לראות שהשמות המפורסמים מעורבבים בשמות חדשים.
לדעתי התוצאות האלה הרבה יותר רלונטיות לסצנה ולחומרים המוזיקלים.
אין סיכוי שזה יראה ככה במצעד של
DJ MAGAZINE
שם מדד הפרסום הוא הכי דומיננטי.
Tranceaddict Top 250 DJs 2007 Results:
http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=41 |
|
|
| black_mammmba |
כל הכבוד ל שון טאיס על הכניסה הגדולה.
אני בטוח שזה בזכות ארמין.
וגם כל הכבוד ל
Aly & Fila
עם הלהיט שלהם עשו את שלהם השנה.
מי זה?
16 Bit Lolitas
עלה 116 מקומות ? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
כל הכבוד ל שון טאיס על הכניסה הגדולה.
אני בטוח שזה בזכות ארמין.
וגם כל הכבוד ל
Aly & Fila
עם הלהיט שלהם עשו את שלהם השנה.
מי זה?
16 Bit Lolitas
עלה 116 מקומות ? |
16bit Lolitas
אולי אחד ההרכבים היותר טובים ואיכותיים שיש כיום למוזיקה האלקטרונית להציע...
מנגנים/מפיקים - פרוגרסיב אוהס בעיקר - והקטעים שלהם מתנגנים אצל
סאשה ארמין שולץ דיגוויד אבוב & ביאנד דייב סימון זיבלייה והרשימה עוד ארוכה...
וגם בנוסף אלבום אומן שלהם יוצא בקרוב עם כמה קטעים שרז ניצן עזר להפיק ולכתוב.....
כמו כן טוב לראות שאיתי נכנס לרשימה.... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
כל הכבוד לשון טיאס על הכניסה הגדולה.
אני בטוח שזה בזכות ארמין.
וגם כל הכבוד ל
Aly & Fila
עם הלהיט שלהם עשו את שלהם השנה.
מי זה?
16 Bit Lolitas
עלה 116 מקומות ? |
גם "עלי ופילה" וגם "לוליטאס" קודמו המון ע"י ארמין, במיוחד בתוכנית. |
|
|
| Viber |
אני מפספס משהו? איזה להיט ענק הם עשו? יש עדיין "להיטים"?
בכל מקרה כל אלה שהצבעתי להם עלו מקומות: ג'ודי מוואי אאוט ווסט,שולץ והפלאשים.
מוזר שבקהילה כמו טראנסאדדיקט טיאסטו מופיע בכלל בטופ 50 של הרשימה, מצביע קצת על שחיתות מצד טיאסטו...אין מצב שכל כך הרבה אוהבים אותו כאן. |
|
|
| uzi |
שימו לב שהצביעו כ 23000 משתמשים
וגם ש 25 המקומות הראשונים קבלו כ 52 אחוזים מההצבעות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
אני מפספס משהו? איזה להיט ענק הם עשו? יש עדיין "להיטים"?
בכל מקרה כל אלה שהצבעתי להם עלו מקומות: ג'ודי מוואי אאוט ווסט,שולץ והפלאשים.
מוזר שבקהילה כמו טראנסאדדיקט טיאסטו מופיע בכלל בטופ 50 של הרשימה, מצביע קצת על שחיתות מצד טיאסטו...אין מצב שכל כך הרבה אוהבים אותו כאן. |
מה לעשות אבל יש דווקא מצב.
עדיין יש טופיקים של מסיבות עם טיאסטו לעתים שחוצים שיאים של פוסטים בפםורומים כאן...אבל הכי קל זה כמובן לזרוק טענות מופרכות לאוויר
בסה"כ גם המצעד הזה לא חף מבעיות
דיפ דיש במצעד וגם...כניסה חדשה לדאב פייר - הלוא הוא חצי מדיפ דיש...
דדמאו5 נכנס למקום 56...מרשים מאוד...מצעד של מה אמרנו זה..?די ג'יים? אני בטוח שהוא ישמח לשמוע שהוא די ג'יי בעל שם למרות שאינני בטוח שהוא בכלל מתקלט...
אתם רואים? גם במצעד הזה ניתן למצוא בעיות טכניות... |
|
|
| uzi |
אפילו אני קצת נדבקתי בחיידק של
deadmau5!
דרך אגב, גם במצעד התקליטנים של די.ג'יי.מאג. יש יוצרים, לא? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה לעשות אבל יש דווקא מצב.
עדיין יש טופיקים של מסיבות עם טיאסטו לעתים שחוצים שיאים של פוסטים בפםורומים כאן...אבל הכי קל זה כמובן לזרוק טענות מופרכות לאוויר
... |
תיכנס לטופיקים האלה תיראה שהכל בדיחות על טיאסטו והעלבות כלפי אנשים שחושבים שהוא עדיין שווה משהו. |
|
|
| uzi |
עזוב אחי, על טעם וריח אין מה להתוכח...
לפחות הוא מקדם את הסצנה. :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
תיכנס לטופיקים האלה תיראה שהכל בדיחות על טיאסטו והעלבות כלפי אנשים שחושבים שהוא עדיין שווה משהו. |
אתה מגזים...אבל זה לא מהיום
אני קורא כבר מ-2003 כמה טיאסטו גרוע וכמה רק אנשים שאין להם מושג מצביעים עבורו...חבל להתווכח על הנושא - האיש תרצו או לא ממשיך להצליח גם אם זה לא אותו ההייפ שהיה סביבו בתחילת המילניום |
|
|
| uzi |
איזה מצעד יפה יצא לטראנס-אדיקט לעומת די.ג'יי.מאג. יא אללה!
וזה לא פעם ראשונה... |
|
|
|
|