return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Zangeres TLC komt om bij auto-ongeluk
View this Thread in Original format
TranceFool
Lisa "Left Eye" Lopes van de R&B groep TLC is donderdag omgekomen bij een auto-ongeluk in Honduras. Ze was op slag dood. Dit is vrijdag bekendgemaakt door haar platenmaarschappij.

De bandleden van TLC reageerden geschokt 'We zijn samen opgegroeid en waren een soort van familie. Vandaag hebben we een zuster verloren'. Lopes was op vakantie in het Midden-Amerikaanse land. Bij het ongeluk waren ook zeven anderen betrokken, niemand hiervan raakte gewond.


Foute boel.....eerst Aaliyah nu dit weer..:(
Miss Proximus
damn!! :eyes:
Jukx
is dat die ene met al die tattoos?
jeetje, echt zonde zeg! ik vond TLC altijd best wel goed namelijk..



:(
Dr. Kuipers
Zag het net op MTV ja :(

Die muziek was best wel te pruimen soms.

Vond Waterfalls altijd wel leuk nummer
Partyhardy!
Wow! niet te geloven zeg! :(
SnuggLe
Is dat die lekkere van het stel? :)

Wel kut jah... Waarom kan zoiets niet DJ Jean / Jantje Smit overkomen? (Wow, coïncidence.. Jean..Jantje...allebei bout..zo had ik het nog nooit bekeken)

Greetz,
SnuggLe
Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht

wie strijkt die centen dan toch op
mido
quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht

wie strijkt die centen dan toch op


SJah wat denk je van de familie en de platenmaatschappij??? :toothless
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht

wie strijkt die centen dan toch op


die net na haar dood was al lang geleden opgenomen en diegene die nu net uit is is (de clip tenminste) opgenomen vlak voor t ongeluk. ze stortte nl. neer op de terugweg naar huis :S

wie die centen opstrijkt? platenmaatschappij denk ik
DjRV
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


Damn,tlc roeleerde dik.
Had zelfs nog een cd van ze gekocht ooit.

Don't go chashing waterfalls,please stick to the riviers and the lakes that your used to....

TimeportE
quote:
Originally posted by Pjotr G
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht

wie strijkt die centen dan toch op

wel jammer dat dit ook weer gebeurd is.. ze hadden soms best wel vette clips en traxx...
en wat dacht je van 2pac.. die gast is al meer als een jaar dood en er komen nog steeds clips van em op buis (van matriaal van toen ie nog leefde), hij had al heel veel opgenomen toen hij nog leefde en dat staat daar bij die platen maatschappij allemaal nog in de kast dus zij kunnen nog wel eff verder! :)
Gurian
Djees he
Ma het is opzich wel een reden om nu heel erg te feesten want je ziet het het kan zo met je afgelopen zijn.

Op MSN gaan nu ook al berichtjes rond om 16:15 een minuut stilte te houden.
Ma dat vindt ik opzich een beetje heel erg overdreven
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement