|
gratis beltonen/logos van jamba.nl (normaal niet gratis)
|
View this Thread in Original format
| trancenation |
Jawel mensen: voor alle Siemens, Nokia, Ericsson en Sagem bezitters!
1) Ga naar www.jamba.nl
2) Zoek een ringtone/logo uit naar keuze en bestel deze
3) Kies bestellen via internet
4) vul telnummer en provider in
5) Vul een willekeurig getal in bij pincode (bijv. 12345)
6) Druk op 'nu versturen'
7) (hier komt de truuk )
Wanneer er dat bericht verschijnt van: pin klopt niet, dan moet je
bovenin
bij de huidige url de laatste 5 in een 6 veranderen (dus van 35 een 36
maken) en dan weer op Enter drukken......
En voila! ringtone/logo verzonden en binnen enkele seconden op
je gsm, zonder te betalen!!!!
Leuk toch :)
Het kan al een paar dagen, maar ze zullen er echt wel een keer achter
komen.. dus doe het SNEL !!!! |
|
|
| Yarnie |
w00t de nieuwe britney spears ringtone op me 3210 wiew
thnx d00d |
|
|
| Menno |
| En bedankt, heb net een nieuwe telefoon dus kon het wel gebruiken. FF Lethal Industry geleeched :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
Ik probeerde het net, 1e x lukte het gelijk, maare de 2e x stond er dattie verstuurd was maar er kwam nix aan??:conf: :(
[EDIT] ah , hijs aangekome:D :D [/EDIT] |
|
|
| Joost008 |
W00t you're the man
Errug Handig:D:D, Snel ff wat ringtones dr af hale:stongue:
Bedankt man
Grtz |
|
|
| New Wave |
| Grappig, en het werkt nog steeds :D |
|
|
| Rudy |
| Toppie dit! Heb ff die site leeggeplukt! Maar ze hebben nu wel me phoonnumber! Kunnen ze ons niet pakken dan? |
|
|
| Sandman |
HEHE TNX...ik ben ze nu aan het afrippen
Sandman |
|
|
| serialkillah |
| hehehehehe LoL:D |
|
|
| LowRider |
hehe dis wel lagguh ja
tenk joe! |
|
|
|
|