return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
gratis beltonen/logos van jamba.nl (normaal niet gratis)
View this Thread in Original format
trancenation
Jawel mensen: voor alle Siemens, Nokia, Ericsson en Sagem bezitters!

1) Ga naar www.jamba.nl
2) Zoek een ringtone/logo uit naar keuze en bestel deze
3) Kies bestellen via internet
4) vul telnummer en provider in
5) Vul een willekeurig getal in bij pincode (bijv. 12345)
6) Druk op 'nu versturen'
7) (hier komt de truuk )

Wanneer er dat bericht verschijnt van: pin klopt niet, dan moet je
bovenin
bij de huidige url de laatste 5 in een 6 veranderen (dus van 35 een 36
maken) en dan weer op Enter drukken......

En voila! ringtone/logo verzonden en binnen enkele seconden op
je gsm, zonder te betalen!!!!


Leuk toch :)

Het kan al een paar dagen, maar ze zullen er echt wel een keer achter
komen.. dus doe het SNEL !!!!
aphex
Held!
Yarnie
w00t de nieuwe britney spears ringtone op me 3210 wiew

thnx d00d
Menno
En bedankt, heb net een nieuwe telefoon dus kon het wel gebruiken. FF Lethal Industry geleeched :D
AFTERNATIVE
Ik probeerde het net, 1e x lukte het gelijk, maare de 2e x stond er dattie verstuurd was maar er kwam nix aan??:conf: :(

[EDIT] ah , hijs aangekome:D :D [/EDIT]
DJ_Siesta
w00t

l33tness
Joost008
W00t you're the man
Errug Handig:D:D, Snel ff wat ringtones dr af hale:stongue:

Bedankt man

Grtz
New Wave
Grappig, en het werkt nog steeds :D
Rudy
Toppie dit! Heb ff die site leeggeplukt! Maar ze hebben nu wel me phoonnumber! Kunnen ze ons niet pakken dan?
Sandman
HEHE TNX...ik ben ze nu aan het afrippen


Sandman

serialkillah
hehehehehe LoL:D
LowRider
hehe dis wel lagguh ja
tenk joe!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement