return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Armin Only 19-04-2008 Jaarbeurs Utrecht (pg. 9)
View this Thread in Original format
@win
Redelijke avond gehad, maar niet meer dan dat. Muzikaal totaal niet vernieuwend en wat een ramp bij die kluisjes bij de entree! Dat mag Armada (of Alda) zich echt aanrekenen!

Hoogtepunten voor mij waren de optredens met Sharon den Adel en vooral Jacqueline Govaert! Die bewijzen toch wel dat ze meer doen dan deel uitmaken van een nummer zoals de gemiddelde trance zangeressen. Het album van Armin vind ik in tegenstelling tot de avond wel echt een topplaat!

Dieptepunt was toch wel de Shivers hitmix. Dat vond ik erg goedkoop en makkelijk. Verspreid die nummers dan over de avond...

Verder verlang ik terug naar de allereerste Armin Only en dan heb ik het niet over Ahoy, maar over de Oceean Diva. Dat was pas een Armin Only!!
Muppy
quote:
Originally posted by @win
Redelijke avond gehad, maar niet meer dan dat. Muzikaal totaal niet vernieuwend en wat een ramp bij die kluisjes bij de entree! Dat mag Armada (of Alda) zich echt aanrekenen!

Hoogtepunten voor mij waren de optredens met Sharon den Adel en vooral Jacquiline Govaert! Die bewijzen toch wel dat ze meer doen dan deel uitmaken van een nummer zoals de gemiddelde trance zangeressen. Het album van Armin vind ik in tegenstelling tot de avond wel echt een topplaat!

Die kluisjes waren idd niet slim gedaan...hadden ze die niet beter gewoon in één lange rij langs de muren kunnen zetten? Ook de wachtrij voor easyticket waren té lang, neem volgende keer gewoon weer tcketbox!

Ik vond Jennifer Rene geen toegevoegde waarde hebben bij Louder en Audrey Gallager op een bepaald moment zelfs vals:nervous:
Freezel
Grote teleurstelling. Met het thema Imagine is weinig tot niks gedaan, organisatorisch een halve ramp. Armin achter een gordijn is ook wel achterhaald en voor de rest idd een grote Tiesto imitatie show met als dieptepunt al zijn oude (grijsgedraaide) tracks die je echt niet meer wilt horen ... achtelkaar. Daarna was het voor mij echt gedaan.
BaRTeZ
quote:
Verder verlang ik terug naar de allereerste Armin Only en dan heb ik het niet over Ahoy, maar over de Oceean Diva. Dat was pas een Armin Only!!

Of de Armin Only's in de Asta in Den Haag :eyespop:

- Ik heb 't op TV gezien en vond het ook allemaal wat achterhaald. Met dat doek hebben we nu vaak genoeg gezien, deze uitvoering duurde liefst drie uur! (22u tot 01u)

- Die MC kwam me ook vrij rap de keel uit. Met zijn half Nederlands/half Engels, bizar slecht. Toen ik die gast voor 't eerste hoorde zei ik al, even turven hoe vaak hij "let the DJ know how youre feeling" en "do what you like and blame it on the DJ" zou zeggen. En jawel, vaak.

- Die Chris Jones moet een lesje playbacken nemen, zag er echt niet uit :D

- Die presentator van BNN moet lekker bij URBNN blijven en geen dancefeestjes vollullen met tenenkrommende interviews en aankondigingen. "Nieuwe nummer van Armin van Buuren met DJ Sjaan"

Goed tot zover de zure reacties :p

Top dat het live uitgezonden werd op TV, leuk initiatief! Armin had 't goed naar zijn zin, zo leek het. Dacht af en toe dat 'ie de tranen in zijn ogen had staan :)

Tracklist ziet er ook wel leuk uit, al heb ik zelf niet zoveel meer met de meeste trancenummers van tegenwoordig :)
copahc
crazy ing weekend guys

:cool:
DjRV
Was er niet bij, op tv gekeken.

My 2 cents -

dat doek. Tiesto als eerste gedaan op Dutch Dimension, was leuk en cool toen ! Begreep dus dat ie nu 3 (!!!) uur met een doek stond, wat een bull. Gewoon cdtje opgezet ofzo? Je gaat mij niet zeggen dat dat ook niet pre-mixed was.

Verder, de vocalisten, ook voor het eerst toen bij TiC, moeten ze afschaffen. 1 is leuk,2 is leuk, 3 is irritant en meer is gewoonweg bull. Jennifer Rene zo vals als een crackhoer achter CS.

Wel zooitje lekkere platen gehoord en zeer netjes gemixed,maar de hoeveelheid vocalen deed niet echt goed aan de feest sfeer.

Wat een zooitje mensen weer met de telefoons omhoog, echt niet normaal. Dat moeten ze echt afschaffen.

Sja krijg je dat gezeik weer over vroegah, maar Armin 12 uur solo set in de <<0>>, dat was pas een feest! Al die show elementen tegenwoordig..
Smirnoff
quote:
Originally posted by Smirnoff
Wordt ik aangevallen als ik zeg dat ik het een "been there, done that" tiesto in concert rip off feestje vond ?

Niet dus...

:D
eieregooie
quote:
Hoogtepunten voor mij waren de optredens met Sharon den Adel en vooral Jacqueline Govaert! Die bewijzen toch wel dat ze meer doen dan deel uitmaken van een nummer zoals de gemiddelde trance zangeressen.

Alleen jammer dat Sharon valser was dan een kraai. Brrr... Ik vind het prima als er een paar tracks live gezongen worden, maar pik dan wel de artiesten eruit die ook live zuiver kunnen zingen. En de eerste Armin Only's waren inderdaad destijds in de Eau. Die set van 12u15 staat me nog bij als de dag van gisteren :toocool:
Chicane
quote:
Originally posted by DjRV Sja krijg je dat gezeik weer over vroegah, maar Armin 12 uur solo set in de <<0>>, dat was pas een feest! Al die show elementen tegenwoordig..

Woord omhoog swa, dat was echt wel een retegezellige avond. Vooral toen Donna kwam aanzetten met een Red Bull :D
Unique2701
Ik rilde al toen ik de tracklist zag, 26/96 eigen tracks. En dan niet eens goeie, Blue fear of een goeie remix, maar pile of als Shivers en Serenity.

Ultravibe!
Idd jammer dat ie niet zijn oudere producties weer eens gebruikt, die ruleren zo veel harder. De beste platen uit ASOT van de afgelopen weken heb ik gemist. En er is geen enkele M.i.k.e. productie gedraaid, terwijl die juist weer supergoed bezig is nu!:wtf:

Op 1 plaat ben ik echt zo ontiglijk los gegaan: LSG - Hidden sun of venus. Wat een koningsplaat blijft dat, heb um gister en vandaag al wel 20 keer terug geluisterd. Ik denk dat meerdere mensen hier met mij wel eens terug verlangen naar de fijnproever Armin van Buuren die een neusje had voor dergelijk vette tracks.

Aan de andere kant heb ik buiten het muzikale, wat ook zeker wel vet vond hoor, een super avond gehad. 't was zo gezellig dat ik hele stukken niet op de muziek heb staan letten, wat niks voor mij is.:D
Chryz707
Anyone get the Video, I cant DL from that German site, its not working for me...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement