|
Armin Only 19-04-2008 Jaarbeurs Utrecht
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| en de organisatie niet meer in handen van UDC, maar ID&T |
|
|
| DJ_Internal |
| jop :) wacht nog wel even met kaartje aanschaffen tot ze ut verkopen bij ticketbox :) heb het liefst een fysiek kaartje in mn klauwe :) |
|
|
| dj_spare |
| hmm.. leuke optie! :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
www.arminonly.com
Gelukkig in de Jaarbeurs en dit in dat bagger Ahoy :) |
En vrijdag was het nog de RAI ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by @win
En vrijdag was het nog de RAI ;) |
Hallo, ik kon ook niet zoveel prijsgeven ;) Jaarbeurs beter toch? Voor jou ook wat meer dichterbij hehe. |
|
|
| Bouma-Bros |
| id&t heeft hier overigens niks mee te maken hoor! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hallo, ik kon ook niet zoveel prijsgeven ;) Jaarbeurs beter toch? Voor jou ook wat meer dichterbij hehe. |
Jep! :toothless |
|
|
| Muppy |
| nu hopen dat er geen kansloze nurds komen en dan kom ik misschien ook nog wel:D |
|
|
| Loraine |
| Misschien dat ik hier ook nog wel m'n B-day ga vieren :cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
ik ga:D |
zie ik een relatie tussen deze reactie en mijn vorige post of ben je echt serieus?;) |
|
|
|
|