return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Welk nummer zou je graag op je Begrafenis willen horen? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Biohazard
hier is de tracklist van de CD die ze gaan draaien

Cass & Slide - Perception (Vocal Mix)
Salt Tank - Eugina (Micheal Woods Mix)
James Holden - Horzions (Way out West mix)
Sasha - Xpander (Original Mix)
Allure - No More tears
Paul van Dyk - For an Angel (Original Mix)
Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbeye (Rising Star Mix)
DJ Tiesto - Magik Journey

allemaal geselecteerde nummers die ik erg emotioneel vind
mr.marcello
Ik zou het op dit moment echt nog niet weten hoor (en wil er eigenlijk ook nog helemaal niet over nadenken)!!!
Maargoed, om ook mijn bijdrage te leveren: het zal voor 99% zeker geen housemuziek worden hoor!!

Als ik de juiste nummers heb, horen jullie het nog van me!

Met vriendelijke groet.
Menno
Voor mij wordt het toch echt mijn alltime favorite Marco V - Tolerance. Misschien een beetje te hard voor de oudere maar het is tenslotte mijn begrafenis :D
mido
Je mag geloof ik 2 nummers laten draaien op je begravenis....

Dan moet natuurlijk mijn eigen nummertje er ook bij!

Audio Culture - Horizon (Radio Edit)

Het is en blijft me kindje! :)
magrec
james holden - i have put out the light ....j/k

nee deze wel

james holden - horizons (wow remix)
sasha - xpander
SnuggLe
Marco Borsato - De Waarheid & Marco Borsato - Waarom nou Jij

Zeker ook: Everybody Hurts - Rem

Luister maar eens naar de text van alle 3.... Om gewoon kippevel van te krijgen.

Maar als het een House-plaat moet zijn, dan wordt het denk ik ook Cygnus X - Orange Theme zijn (Moonman remix).

Bij dat nummer krijg ik ook echt kippenveel. Vooral toen ik hem hoorde op Trance Energy begin 2000 (jaja, de eerste en laatste TE waar ik ben geweest). Veel mensen wisten niet eens waarom dan nummer toen gedraaid werd... echt slecht. Het was zo'n mooi moment om Duncan Stuttenheim daar toen te zien staan voor zijn broer. Ik vond het echt ontroerend... Vooral het verhaal erachter, als jullie weten wat ik bedoel.

Greetz,
SnuggLe
Gurian
Bij mij zal er ook zekers een nummer van Acda & de Munnik gedraaid worden want dat vindt ik altijd zo'n relaxte muziek (Ja weet het in combi met trance een beetje vreemd)
Vinyl Boy
Ik denk dat bij mij Kamaya Painters - Endless Wave wel mag of anders Armin van Buuren - Touch Me

Blijven altijd goed, zal wel een lekkere tranentrekker worden ook!
Joost008
quote:
Originally posted by SnuggLe
Marco Borsato - De Waarheid & Marco Borsato - Waarom nou Jij

Zeker ook: Everybody Hurts - Rem

Luister maar eens naar de text van alle 3.... Om gewoon kippevel van te krijgen.

Maar als het een House-plaat moet zijn, dan wordt het denk ik ook Cygnus X - Orange Theme zijn (Moonman remix).

Bij dat nummer krijg ik ook echt kippenveel. Vooral toen ik hem hoorde op Trance Energy begin 2000 (jaja, de eerste en laatste TE waar ik ben geweest). Veel mensen wisten niet eens waarom dan nummer toen gedraaid werd... echt slecht. Het was zo'n mooi moment om Duncan Stuttenheim daar toen te zien staan voor zijn broer. Ik vond het echt ontroerend... Vooral het verhaal erachter, als jullie weten wat ik bedoel.

Greetz,
SnuggLe

Nee eerlijk gezegd nie vertel.....(als je wil)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik vond dat ook zeker het beste moment van TE 2002 daaro in heerenveen. T was me eerste echte trance feest...en t is dan ook wel bijgebleven. Zeker kippevel!

Als er nog een tweede nummer op me begrafenis gedraaid mag worden wil ik allure-no more tears erbij.

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Ik vond dat ook zeker het beste moment van TE 2002 daaro in heerenveen. T was me eerste echte trance feest...en t is dan ook wel bijgebleven. Zeker kippevel!

Als er nog een tweede nummer op me begrafenis gedraaid mag worden wil ik allure-no more tears erbij.

HAD DAN NAAR QONTACT GEKOMEN MAN!! Das wel 100000x beter dan een feest als TE!
TANK!E
/me wants Fire & Ice - Souvenir de Chine
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement