|
Welk nummer zou je graag op je Begrafenis willen horen? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sfynxx |
4 strings - take me away (into the night)
Vind ik wel een mooi en toepasselijk nummer......
wilde vroeger heel graag dune - can't stop raving maar ben toch maar van mening veranderd....als ik dood ben wil ik niet dat iedereen met een glimlach weggaat daar, als ik dood ben moeten ze triest zijn...al is het alleen maar tijdens me begrafenis !
ciao Nelson |
|
|
| arrows |
Lustral - Everytime
William Orbit - Pavane Pour Une Infante Defunte [Ferry Corsten Remix]
Reeloop - ing Society J/K ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Joost008
Nee eerlijk gezegd nie vertel.....(als je wil) |
Oke, dit was het verhaal.
Duncan & Miles Stuttenheim zijn de oprichters van ID&T. 2 jonge gasten allebei. Ze hebben veel gedaan voor de house-scene in NL met ID&T.
Miles Stuttenheim was dus bezig met een clip te verzinnen voor CygnusX - Orange Theme (Moonman Remix) voor op de TV. Daarin dacht hij aan iets van een auto-ongeluk ofzo. Hij was ook bezig met de voorbereidingen voor Trance Energy.
Jammergenoeg kwam hij om het leven in een auto-ongeluk. Erg tragisch, hij was erg jong. Op internet is toen nog een condoleance-register opgezet wat door veel mensen uit de house-scene is getekend, veel mensen die naar feesten gingen. De text van Mysteryland, "Yesterday is History, Today is a gift, Tommorrow is a mystery" stond ook op die site.
Op Trance Energy toen in Heerenveen kwam zijn broer Duncan Stuttenheim op het podium, en ging wat over zijn broer vertellen. "Dit is zijn feest , en dit feest wil ik ook aan hem opdragen. Miles, het gaat je goed daarboven"...zoiets was het.
Toen kwam dus kei en keihard Cygnus X voorbij, omdat dat 'zijn' nummer was, en dus ook heel toepasselijk was.
Het was echt een ontroerend moment.. Jammergenoeg dat veel van het TMF-publiek het niet eens begreep en begon te schreeuwen / zeiken. Voor mij is het 1 van de meest indrukwekkende momenten die ik heb meegemaakt op een feest....
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Kamaya |
Moby - Everloving
Dit vind ik echt een ontroerend nummer |
|
|
| Nook |
| guns 'n roses - november rain denk ik. echt super kick nummer, duurt ook lekker lang :cool: vooral het einde is supergoed. Of metallica - nothing else matters (s&m versie). daar bedoel ik dus geen house remix mee, maar gewoon de symphony & metallica versie. :D |
|
|
| Optimus |
| Moby - My Weakness vindt ik erg mooi en toepasselijk... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke, dit was het verhaal.
Duncan & Miles Stuttenheim zijn de oprichters van ID&T. 2 jonge gasten allebei. Ze hebben veel gedaan voor de house-scene in NL met ID&T.
Miles Stuttenheim was dus bezig met een clip te verzinnen voor CygnusX - Orange Theme (Moonman Remix) voor op de TV. Daarin dacht hij aan iets van een auto-ongeluk ofzo. Hij was ook bezig met de voorbereidingen voor Trance Energy.
Jammergenoeg kwam hij om het leven in een auto-ongeluk. Erg tragisch, hij was erg jong. Op internet is toen nog een condoleance-register opgezet wat door veel mensen uit de house-scene is getekend, veel mensen die naar feesten gingen. De text van Mysteryland, "Yesterday is History, Today is a gift, Tommorrow is a mystery" stond ook op die site.
Op Trance Energy toen in Heerenveen kwam zijn broer Duncan Stuttenheim op het podium, en ging wat over zijn broer vertellen. "Dit is zijn feest , en dit feest wil ik ook aan hem opdragen. Miles, het gaat je goed daarboven"...zoiets was het.
Toen kwam dus kei en keihard Cygnus X voorbij, omdat dat 'zijn' nummer was, en dus ook heel toepasselijk was.
Het was echt een ontroerend moment.. Jammergenoeg dat veel van het TMF-publiek het niet eens begreep en begon te schreeuwen / zeiken. Voor mij is het 1 van de meest indrukwekkende momenten die ik heb meegemaakt op een feest....
Greetz,
SnuggLe |
kleine aanvulling:
http://www.miles-stutterheim.nl/ |
|
|
| Bouma-Bros |
| Freefall feat. Jan Johnston - Skydive :D |
|
|
| Remy D |
Tiesto live at Dutch Dimension 02-02-2002 :D
Blijven ze tenminste ff hangen. |
|
|
| Flipper01 |
Ik vind zelf Kai Tracid - Life is too short wel toepasselijk!
Verder zou ik het zo niet weten, iig niet alleen maar trance, maar daar wil ik me voorlopig nog niet mee bezig houden |
|
|
| Donna |
Je kan 3 nummers kiezen,1 doen ze als iedereen der is,2e doen ze als ze de kist laten verdwijnen,en de 3de als de ppl op moeten rotten.
1:Brian Adams-Heaven
2:U2-Bad/Love is Blindness (nog niet kunnen kiezen tussen die 2)
3:GunSnRoses-Estranged
En t koffie en cake gedeelte is bij mij dan Thee met een pilletje derin en een stukkie spacecake:stongue: |
|
|
| Teal'k |
Hmm,
ik denk dat het Robert Miles - Children toch wordt.. misschien afgezaagd, maar qua muziek is het precies het leven dat ik geleefd heb.
Remy-D: als er iemand zou komen wel :) |
|
|
|
|