|
first state - time frame אלבום השנה
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
" וואו " ככה אפשר להגדיר את האלבום המדהים הזה.
כבר חצי שנה אני מחכה לו והנה בעוד שבוע וחצי הוא יוצא.
כולכם מוזמנים להזמין אותו בחנות של טיאסטו.
מאחורי האלבום עומדים שני טקליטנים
Ralph Barendse - ralphie b/ alpha breed/ midway
Sander van der Waal פחות מוכר לנו.
הנה ה טראקליסט
Tracklisting:
1.Reach Me -פתיחה מאוד יפה לאלבום
2.Where Do We Go (featuring Tiff Lacey) - המשך באותו קצב עם ווקאל יפה
3.Rhapsody - טראק מדהים ביותר ענק!!!
4.Falling (featuring Anita Kelsey) -את זה כולם מכירים אין די גיי שלא חורש על הטראק הזה האוס עם נגיאות של טראנס
5.Between The Notes - המשך בקצב ההאוס בינוני
6.Your Own Way (featuring Elliot Johns) - להיט הבא שלהם טראק חזק כמו הטראק הרביעי
7.Half Light - טראק בינוני עד הדקה השלישית משם זה מתפתח למשהו מאוד מרשים כדי לשמוע
8.Alter Ego - טראק בינוני לדעתי ודווקה אותו טיאסטו מנגן במסיבות.
9.Evergreen - להיט קלאב טראנס חרוש עד יסוד חח
10.Sierra Nevada - להיט קלאב ענק שבדרך!!
קיצר אני כבר הזמנתי מה איתכם?
http://files.blackholerecordings.com/public/player/ITWTCD002/ITWTCD002.html
זה לינק בו אפשר לשמוע את כל הטראקים בצורה נוחה .
תהנו ותרשמו תגובות |
|
|
| Glenn-Holmes |
אחי אם זה אלבום השנה שלך....
לא שמעתי אותו בכלל אבל מקריאת הביקורות שלך על כל קטע לא מתקבל הרושם שאהבת את כל האלבום בכלל....יש דברים שאהבת מאוד אבל עושה רושם שרוב האלבום בינוני לדעתך...
בכל מקרה אני ישתדל לתת האזנה...פולינג קטע מצוין ללא ספק ואברגרין חרוט לי בזכרון מלפני איזה שנה שנתיים (או יותר...הזכרון שלי מתחיל להשחק)
בכל מקרה טוב לראות כאן ביקורות כאלה וחארות על דברים שמצאו חן בעיניכם
אני אשמח לראות עוד |
|
|
| uzi |
| תודה על הלינק. שחקת אותה! :D |
|
|
| vit048 |
היי
אהבתי כמעט את הכל.
בכל אלבום יש טראקים יותר טובים ופחות טובים.
פה הטראקים הטובים ממש ברמה .
לעומת האלבומים של טיאסטו או ואן דייק האלבום הזה עולה עליהם בכמה רמות לדעתי.
ב black hole מוחתמים אומנים ממש טובים |
|
|
| uzi |
אני דיי חצוי לגבי האלבום.
מה שטוב בו:
צלילים יפים, "סמפוניות" יפות, פאדים וסטרינגס יפים, רעיונות יפים, הרמוניות נחמדות מאוד. היה יכול להיות אלבום צ'יל-אווט מהמם, משהו מהסרטים!
מה לא טוב:
הם מיצו את הרעיון של הסטרינגס יותר מדי.
הבניה חוזרת על עצמה יותר מדי, קטע שקט מרגש ואז עליה שמביאה את הקצב עם צליל אלקטרוני קר שמנגן לבד.
כאלבום, לדעתי הוא מעניין בדיוק לשמיעה אחת.
שוב פעם, היה יכול להיות אלבום צ'יל-אווט מהמם, משהו מהסרטים!
סיכום:
יותר יפה מאשר מעניין, אני יודע שזה נשמע פלצני לאללה אבל זה אשכרה ככה! |
|
|
| DvJ |
צריך להיות אלבום טוב ומעניין,
נחכה שישתחרר נשמע ונפרט
כמו כן ראלפי בי בין המפיקים המוכשרים שיש שאחראי על הלהיט מאסיב, שנשארו בטראנס ולא שינו את
הסגנון בכלל....
אכן בלאק הול משחררת בזמן האחרון אלבומים טובים
של
Jonas Steur
כבר שוחרר שבוע שעבר
ושל Phynn
בדרךך.....
יש למה לצפות..... |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by uzi
שמעתי איזה 4-5 טראקים ורמיקסים החדשים של
phynn
והם ממש זוועה!
לגבי
jonas
זה תלוי אם אתה אוהב את הפרוג שלו כי ממזמן הוא לא עושה טראנס.
:D |
לגבי פיין הבחור באמת התדרדר
הןא לא משהיה פעם
גם הוא נדבק בחיידק ה"אלקטרו" המסחרי אם אפשר לקרוא לזה ככה
אבל אני מאמין שהוא ישלוף איזה קטע אחד לפחות שיעשה לי אתזה.....
ג'ונאס מוכשר מאד בעל סטייל וצלילים ייחודיים משלו
הקטעים שלו חביבים לטעמי ולפעמים יש הברקות
בקשר לאלבום נצטרך לבדוק....... |
|
|
| black_mammmba |
אופא
הנחתי את ידי על האלבום הזה.
אשקשיב לו מחר.
כמו כן מארק נורמן הוציאו אלבום חדש.
שיהיה במזל :wtf: |
|
|
| uzi |
אם כבר מדברים פה על המלצות אז אני מאוד ממליץ לשמוע את התוכנית
Aly & Fila- Spiritual Moment 055 10-26-07
מלא קטעים חדשים, טובים, לא ידועים והכל טראנס מלודי! שחקו אותה!
מי אמר שרק פרסיז'ן משיג חומרים כאלו? אני!
 |
|
|
| Koby |
אהבתי את האלבום למרות שהקטעים הכי טובים שלו נחרשים יותר מדיי כבר תקופה.
אהבתי את
Reach Me ינוגן הרבה אצל הדיג'יים המובילים, קטע טראנס מלודי ומרגיע
Rhapsody לא מקורי במיוחד אבל מופק טוב מאוד, מזכיר קצת את טייסטו
Falling הייתי אומר שזה אחד הטובים של השנה אם הייתי שומע אותו באלבום הזה בפםע הראשונה
Your Own Way (featuring Elliot Johns) נוגן בתוכנית של טייסטו,ענק, הטראק הכי טוב באלבום.
Half Light קטע מצויין, יכול להיות חזק מאוד במסיבה. חבל רק שהסאונד שלו לא שונה מהקטעים הקודמים
Evergreen אין מה להוסיף
Sierra Nevada הסגנון הישן של ראלפי בי, אולי ישן מדיי |
|
|
| .A.Y. |
לא אהבתי..
טראק אחד או שניים נחמדים וזהו לדעתי.. |
|
|
|
|